مکعبی چهارچرخ به نام سوزوکی Spacia

مکعبی چهارچرخ به نام سوزوکی Spacia

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

با اینکه سوزوکی بازار ماشین های جدید آمریکای شمالی را ترک کرده است اما هنوز یکی از بهترین ها در ژاپن است و حالا نسخه جدیدی از Spacia تولید کرده است.

مدل Spacia از تویوتا Scion xB و نیسان Cube کوچکتر بوده و و شبیه یک جعبه بلند بر روی چهار چرخ کوچک است.این خودرو اولین ماشین در این کلاس است که آپشن های ایمنی مثل ترمز اتوماتیک،دوربین ۳۶۰ و نمایشگر روی شیشه‌ جلو را دارد.سوزوکی همچنین علی رغم کوچک شدن ماشین فضای داخلی بازی را بخوبی برای راحتی راننده و سرنشینان فراهم کرده و درهای عقب با الهام از مینی ون ها بصورت کشویی برای سهولت در ورود و خروج سرنشینان طراحی شده است‌.
مکعبی چهارچرخ به نام سوزوکی Spacia
موتور Spacia هیبرید و ۶۶۰ سی سی با ۶ سیلندر خطی کار میکند و دو مدل تنفس طبیعی و توربوشارژ دارد.همچنین این ماشین توان طی مسافتی کوتاه تنها با نیروی برق را دارد و زمانی که شما بنزین تمام کنید مسافتی را میتوانید با نیروی برق طی کنید.
مشتری های سوزوکی میتوانند این ماشین‌را با دو ورژن معمولی و سفارشی که ظاهری خشن تر دارد خریداری کنند.پیش بینی سوزوکی از فروش این محصول ماهانه ۱۲هزار عدد است و قیمت این خودرو ۱۲ تا ۱۷ هزار دلار با توجه به مشخصات متغیر خواهد بود.

تصاویر طراحی بدنه و رنگ بندی
مکعبی چهارچرخ به نام سوزوکی Spacia


تصاویر طراحی داخلی

آپشن ها

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.