موستانگ 2018 این بار خشن تر

موستانگ 2018 این بار خشن تر
عده ای از علاقه مندان به خودرو با وجود پیشرفت های کمپانی های آسیایی و اروپایی باز هم یک ماشین عضلانی و قدرتمند امریکایی را به هر ماشین دیگری در هر سطحی که باشد ترجیح می دهند.
انگار آمریکایی ها علاوه بر موتورهای قدرتمندشان از ترفند خاصی در طراحی استفاده می کنند که شما در یک نگاه عاشق این عضلانی های خشن می شوید.اگر شما هم از جمله عاشقان خودروهای آمریکایی باشید بی شک یکی از بهترین اتخاب های شما موستانگ بوده و هست. به تازگی عکس هایی از مدل جدید فورد موستانگ ۲۰۱۸ منتشر شد، این ماشین قدرتمندتر و مدرن تر شده و آماده است تا باز علاقه مندان ماشین های آمریکایی را به وجد آورد.در ادامه به بررسی نکاتی در مورد این ماشین می پردازیم.
در موستانگ جدید از تکنولوژی و فناوری های روز استفاده شده و فورد این مدل را به خوبی ارتقا داده است.استفاده از تکنولوژی جدید تعلیق تحت عنوان MagneRide یکی از پیشرفت های موستانگ جدید در روند کیفیت تولید است.همچنین مدل جدید موستانگ با سه رنگ جدید عرضه می شود و تمام امکانات دیجیتال و قدرت بهبود یافته موتور ترتیب داده شده که خریداران این ماشین حسی متفاوت را در حین رانندگی با آن تجربه کنند.
جو هنریکس در مورد موستانگ جدید می گوید : این ماشین،بهترین مدل ما خواهد بود.همانطور که ما در پنجاه سال گذشته به عنوان سازنده ماشین های عضلانی و اسپرت در آمریکا و جهان شناخته شده هستیم حالا هم با توجه به نیاز مشتری ها با تکنولوژی و امکانات ارتباطی و مدرن روز این مدل را تولید خواهیم کرد.
در روزهای گذشته عکس این ماشین در شبکه های اجتماعی اینترنت انتشار یافت که مجموعا در اینستاگرام و فیسبوک و همچنین یوتیوب ویدیوی این مدل ۸.۴ میلیون لایک کسب کرد و به محبوب ترین ماشین این روزها در فضای مجازی تبدیل شد.
فورد موستانگ ۲۰۱۸ در قسمت کیلومتر دارای یک صفحه نمایش دیجیتال و ۱۲ اینچی است که برنامه ای قوی روی آن نصب شده که شما با آن امکان قرار دادن وضعیت ماشین در سه مد جداگانه را خواهید داشت: مد معمولی،مد تِرَک track و مُد اسپرت.
همچنین با این سیستم دیجیتال و برنامه نویسی دقیق امکان شخصی سازی عملکرد ماشین در حین رانندگی وجود دارد.در واقع شما بنا بر عادت خود در هنگام سواری میتوانید برای خود یک مد شخصی در نظر بگیرید که سیستم تعلیق و کنترل ماشین بر اساس آنچه شما می خواهید با رانندگی شما هماهنگ باشد.
از دیگر امکانات جدید و مدرن این ماشین می‌توان به سیستم‌ تشخیص عابر پیاده و سیستم هشدار خروج از خط اشاره کرد.
موستانگ 2018 این بار خشن تر
موستانگ 2018 این بار خشن تر
در این مدل برای اولین بار نرم افزار فورد تحت عنوان FordPassارائه شده است که این نرم افزار روی گوشی هوشمند شما امکان استارت،قفل کردن ماشین و حتی مکان یابی دقیق اتومبیل را برای شما فراهم می‌کند.
دو موتور برای این ماشین در نظر گرفته شده است که موتور اول ۲.۳ لیتری و ۴سیلندر اکوبوست و با گیربکسی ۱۰ سرعته و اتوماتیک که تعویض دنده در این نسخه بسیار سریعتر و بهتر از نمونه‌های ۶ سرعته قبل صورت می‌گیرد.
موتور دوم ۵لیتری و V8 با گیربکس ۱۰ سرعته جدیدی که کارایی بهتری نسبت به نسخه های قبل دارد.
البته در مورد عملکرد این موتورها هنوز اطلاعات دقیقی مشخص نیست اما باید دید با تغییرات گیربکس و موتور های جدید آمار موستانگ به چه صورت است.
موستانگ 2018 این بار خشن تر
طراحی این خشن آمریکایی تغیر کرده و به مراتب جذاب‌تر از پیش و با ابهت تر به نظر می‌آید.
طول کاپوت و ارتفاع کمتر شده و امکان دید و همچنین هندلینگ بهتری به راننده می‌دهد.چراغ ها هم تغیر کرده و موستانگ در این نسخه خشمگین تر شده و بیشتر اخم کرده است.
گفتنیست فروش موستانگ جدید در پاییز ۲۰۱۷ در شمال آمریکا آغاز می‌شود.
محمدرضا پاداش-گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.