معظمی: تکلیف سایپا با بورس را روشن می کنیم

معظمی: تکلیف سایپا با بورس را روشن می کنیم
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد: مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا نسبت به دیگر خودروسازان موفق عمل کرده و در این زمینه سرمایه گذاری های قابل قبولی داشته است.
به گزارش خودرونویس، منصور معظمی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر جمالی افزود: صنعت خودرو در کشورمان به عنوان صنعت استراتژیک و پیشران پس از صنعت نفت است و خیلی مهم نیست که این صنعت متعلق به دولت باشد یا نباشد هرچند که در کشور صنعت خودروی دولتی وجود ندارد و اگر جایی چنین سخنی گفته می شود عاری از حقیقت است و دولت سهامش در صنعت خودرو حداقل است.وی افزود: دولت در صنعت خودرو به دنبال رضایت مندی مشتریان است همانگونه که همه دولت ها برای بقا و ماندگاری خویش به دنبال جلب مشارکت و تامین رضایت مندی مردم هستند.
معظمی تصریح کرد: باتوجه به اینکه تاثیر خودرو در بین مردم فراگیر است تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت به مدیرعامل جدید سایپا کسب رضایت مندی مردم در صنعت خودرو است.
وی افزود: خودروسازان به دنبال افزایش کیفیت و رضایت مندی مردم باشند البته فعالیت های خودروسازان نشان دهنده افزایش کیفیت محصولات و رضایت مندی مردم است که باید با شتاب بیشتری ادامه یابد. همچنین تیراژ تولید در سایپا جهش بسیار خوبی داشته است که باید این روند ادامه داشته باشد.
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید سایپا گفت: جهرودی مدیری از خانواده صنعت خودرو است و امیدوارم راهی که بنیان گذاری شده است با قوت بیشتر ادامه یابد و به نتیجه دلخواه برسد.
وی در خصوص انتظارات از سایپا گفت: در این شرکت به دنبال شفافیت بیشتر و روشن شدن موضوع سایپا با سازمان بورس هستیم و این شفافیت به سهامداران کمک خواهد کرد.
معظمی افزود: هزینه های مالی شرکت باید به درستی مدیریت شده و کاهش یابد. همچنین ارتقای کیفی محصولات باید در دستور کار مدیرعامل قرار گیرد.
وی تاکید کرد: سایپا باید تنوع محصول را با جدیت بیشتری دنبال کند و همچنین به سمت چابک سازی حرکت کند البته این چابک سازی به هیچ عنوان به منظور کاهش نیروی انسانی نیست.
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران سایپا گفت: در بین شرکت های خودروسازی کشور، مرکز تحقیقات سایپا، موفق تر از سایر مراکز تحقیقاتی خودروسازان کشور عمل کرده است چون که هم سرمایه گذاری مناسبی در این حوزه صورت گرفته و هم توجه مدیریتی به این بخش بیشتر بوده است و تنوع سبد محصولات در سایپا به دلیل همین توجه مدیریتی بوده است.
وی گفت: هیچ کس نمی تواند منکر زحمات آقای جمالی باشد بنابراین به عنوان معاون وزیر صنعت و سهامدار سایپا از زحمات ایشان قدردانی می کنم.
معظمی افزود: طی حکمی از سوی وزیر صنعت معدن و تجارت، دکتر جمالی به عنوان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.