معرفی کراس‌اوور جدید نیسان در لس‌آنجلس

نیسان اولین حضور خود را در تهران تجربه می کند
نمایشگاه لس‌آنجلس امسال میزبان معرفی بیش از ۶۰ محصول جدید خواهد بود. مسئولین برگزاری این نمایشگاه در بیانیه‌ای، این موضوع را تایید کردند. ظاهرا یکی از مدل‌های تاییدشده، کراس‌اوور جدید نیسان است. نیسان دو کنفرانس خبری در حاشیه این نمایشگاه خواهد داشت که یکی از آن‌ها معرفی خودروهایی با محوریت مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان و دیگری، جدیدترین عضو CUV این برند در ایالات متحده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، متاسفانه اطلاعات رسمی دیگری درباره این کراس‌اوور جدید وجود ندارد اما این خودرو وارد خانواده غنی و باکیفیت کراس‌اوورهای نیسان در آمریکا می‌شود. جوک، روگ اسپرت، روگ، مورانو و پث‌فایندر از دیگر اعضای این خانواده هستند. با توجه به اینکه این رنج متنوع، اکثر کلاس‌ها و سایزهای کراس‌اوورها را پوشش می‌دهد، بید ببینیم که مدل جدید در کدام بخش خط تولید این محصولات در آمریکا قرار خواهد گرفت.
اما تا قبل از عرضه روگ اسپرت هم کسی فکر نمی‌کرد که نیسان بتواند خودرویی بین جوک و روگ عرضه کند و سپس نسخه کوچک‌تر آن معرفی شد. ممکن است که کراس‌اوور جدید، جایگزین یکی از مدل‌های فعلی باشد. از بین پنج کراس‌اوور فعلی نیسان در آمریکا، جوک قدیمی‌ترین آن‌ها و محتمل‌ترین گزینه برای دریافت یک نسخه جدید است.
کراس‌اوورها یکی از مهم‌ترین عناصر استراتژی فروش نیسان در ایالات متحده هستند. قسمت تراک نیسان که شامل کراس‌اوورهای این برند هم می‌شود، از ابتدای ۲۰۱۷ تا اکبر، ۶۱۹ هزار و ۶۶۹ دستگاه فروخته است. این در حالی است که سال گذشته و در همین بازه زمانی، فروش این بخش ۵۷۵ هزار و ۵۷۴ دستگاه بوده است. نیسان روگ به تنهایی پرفروش‌ترین خودروی برند در چند ماه گذشته بود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از مدل جدید کراس‌اوور نیسان، باید تا نمایشگاه لس‌آنجلس که هفته بعد و از ۲۰ نوامبر آغاز به کار می‌کند، منتظر بمانیم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.