معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو

معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو
پس از پشت‌سر گذاشتن شبی پرشکوه در نمایشگاه خودرو نیویورک، مدل به روز شده مرسدس بنز کلاس C یک‌بار دیگر تبدیل به تیتر خبرها شد تا تغییرات میان دوره‌ای خود را به نمایش بگذارد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

آشکارترین تغییر در جلوی خودرو به چشم میخورد، جایی که جلوپنجره ی مشبک و Panamericana برای هر چهار مدل سدان، کوپه، واگن و کروک ظاهری تهاجمی به نسبت دیگر محصولات کمپانی اهل Affalterbach به ارمغان آورده است.
ترفندهای طراحی از جلوپنجره ای براق فراتر رفته و پشت این مدل با ظرافت مورد بازنگری قرار گرفته است. سر اگزوزهای چهار تکه حالا شکلی متفاوت دارند و حالا با رنگ کروم بسیار براق و دیفیوزری تهاجمی تر همراه شده‌اند که باعث ارتقاء نمای بصری خودرو می‌شوند. اگر مدل کوپه را انتخاب کنید، پکیج آیرودینامیک آپشنال AMG اسپلیتر جلوی توپرتر، لب اسپویلر و ورودی‌های فلاپ بغل پهن‌تر را در اختیارتان قرار خواهد داد.
معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو


معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو
مدل‌های استاندارد C63 روی چرخ‌های ۱۸ اینچی سوار هستند اما اگر بیشتر پول خرج کنید و مدل S را سفارش دهید، مرسدس به شما چرخ‌های ۱۹ اینچی را هدیه خواهد داد. همچنین مدل S به طور استاندارد از پایه‌های کاهنده ی لرزش برای موتور و گیربکس برخوردار است.
معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو

داخل کابین شبیه به مدل‌های معمول C-Class و مدلهای C43 است که از صفحه نمایشی ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپر و صفحه نمایشی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم سرگرمی بهره‌مند است. موتور ۴ لیتری دو توربوی این خودرو ۴۶۹ اسب بخار قدرت دارد که برای نسخه‌ی S این رقم به ۵۰۳ اسب بخار ارتقاء پیدا می‌کند. این موتور حالا با جعبه دنده ای ۹ سرعته کوپل شده که به نسبت قبل ۲ دنده بیشتر دارد و این بدان معناست که تعویض دنده‌ها از قبل هم سریعتر انجام می‌شود. مدل S برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد و سرعت نهایی آن به طور الکترونیکی روی ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.