معرفی جزییات دو مدل GTS از پورشه

معرفی جزییات دو مدل GTS از Porsche
تا معرفی مدل GT4 از سری جدید ۷۱۸ ,مدل جدید GTS مورد توجه ترین نوع از خانواده Boxter و Cayman خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کمپانی Porsche عکسهای جدیدی از خودروی GTS موتور وسط خود ارائه کرده که جزییات بیشتری از تفاوت این مدل با مدل‌های S به نمایش می‌گذارد.
این کمپانی با تغییراتی در مجرای ورودی هوا و بهینه سازی توربو شارژر با تغییر هندسه ی توربین و کمپرسوری بزرگتر که با افزایش فشار همراه است، موتور ۲.۵ لیتری خطی خود را بهبود بخشیده.
به جای فشار ۱.۱bar که توربوی ۷۱۸S فراهم می‌کند،مدل GTS از فشار توربوی ۱.۳bar بهره می‌برد.
این تغییرات افزایش قدرت خروجی موتور به میزان ۱۵ اسب بخار را در پی دارد و قدرت موتور GTS را از ۳۴۶ به ۳۶۱ اسب بخار ارتقاء داده است.همچنین گشتاور با گیریکس PDK معادل ۴۳۰ نیوتن متر و با گیربکس ۶ سرعته دستی معادل ۴۲۰ نیوتن متر خواهد بود.
معرفی جزییات دو مدل GTS از Porsche


در این مدل Sport Chrono Package به صورت استاندارد ارائه خواهد شد و اگر گیربکس PDK را سفارش داده باشید Porsche ادعا میکند که شتاب صفر تا صد کیلومتر ۴.۱ ثانیه‌ای در انتظار شما خواهد بود.
این شتاب به میزان ۰.۱ ثانیه از مدل S سریعتر است!!! شتاب مدل دستی نیز ۴.۶ ثانیه خواهد بود.سرعت نهایی هر دو مدل به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌باشد.
ارتفاع شاسی در مدل GTS به میزان ۱۰ میلی متر پایین‌تر آمده ولی گزینه ی Porsche Active Suspension Management در این مدل به صورت استاندارد در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت، به علاوه دیفرانسیل مکانیکی با لغزش محدود و توزیع گشتاور برداری Torque vectoring نیز در این مدل استاندارد میباشد.
دیسک ترمز ۳۳۰ میلی متری در جلو و ۲۹۰ میلی متری در عقب به صورت پیش فرض برای این مدل در نظر گرفته شده است و سیستم اگزوز اسپرت خودرو با سر اگزوزهایی به رنگ سیاه تزیین شده‌اند.
معرفی جزییات دو مدل GTS از Porsche

کمپانی اعلام کرده که با تمام این تغییرات مدل GTS پیست Nurburgring را در زمان ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه دور خواهد زد یعنی ۲ ثانیه سریعتر از Cayman S و ۱۳ ثاینه سریعتر از نسل پیشین Cayman GTS که رقم‌ قابل توجهی است.

در بخش تغییرات ظاهری، هم Boxter GTS و هم Cayman GTS از رینگ‌های ۲۰ اینچی مدل Carrera S بهره میبرند و چراغهای عقب و جلو سایه‌ای سیاه رنگ دارند. سپر عقب و جلویشان نیز تغییرات جزئی را تجربه کرده است و با آرم سیاه رنگ GTS تزیین شده اند.
کمپانی در حال حاضر ثبت سفارش برای GTS را در اروپا آغاز کرده در حالی که ثبت سفارش برای ایالات متحده از ماه مارچ آغاز خواهد شد.
معرفی جزییات دو مدل GTS از Porsche

گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.