معرفی بی ام و سری 8 با 523 اسب بخار قدرت

معرفی بی ام و سری 8 با 523 اسب بخار قدرت
پس از مدت ها انتظار بالاخره بی ام و از مدل احیا شده سری ۸ خود رونمایی کرد.کوپه ای بی نظیر که به با مجموعه ای از تکنولوژی های خاص و دو موتور،قابل سفارش است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

مدل تولیدی سری ۸ بی ام و به نظر نسخه ای ضعیف تر از کانسپتی است که کمپانی سال گذشته رونمایی کرد.اولین نکته در ظاهر این خودرو کاپوت کشیده آن است که با خطوط باریک جلو پنجره،تزیین شده است.از کاپوت به سقف شیب دار سری ۸ می رسیم که با شیبی آرام به پشت ماشین متصل است.و در آخر طراحی ذوذنقه ای عقب و اگزوز ها نمای پشت این کوپه کشیده را بسیار زیبا کرده است.
معرفی بی ام و سری 8 با 523 اسب بخار قدرت

مثل مدل جدید X5،در سری ۸ هم چراغ های ال ای دی به صورت استاندارد روی خودرو قرار دارد و امکان سفارش چراغ های پیشرفته و لیزری بی ام و به صورت آپشن فراهم است.همچنین برای کاهش وزن ب ام و سری ۸،مشتریان این خودرو می توانند کیت فیبر کربنی را برای کوپه خود سفارش دهند که با این سفارش آینه ها،اسپویلر،دیفیوزر و ورودی های هوا از جنس فیبر کربن خواهد بود و وزن خودرو تا حدی کاهش می یابد.
معرفی بی ام و سری 8 با 523 اسب بخار قدرت


در داخل کابین یک صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی در پشت فرمون و یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی به چشم می خورد.برای داخل کابین امکان سفارش شارژر وایرلس،سیستم صوتی پیشرفته و تریم داخلی استیل فراهم است.

مشتریان علاقه مند به قدرت بالا می توانند موتور M850i xDriv را انتخاب کنند.این موتور با حجم ۴.۴ لیتر و V8 بیتوربو به همراه گیربکس ۸ دنده اتوماتیک خروجی ۵۲۳ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد.کمپانی اداعا می کند با این موتور سری ۸ می توان در ۳.۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسید.همچنین بی ام و نهایت سرعت این خودرو با این موتور را در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود کرده است.
معرفی بی ام و سری 8 با 523 اسب بخار قدرت


اما برای مشتریان اروپایی بی ام و موتور دیگری هم قابل سفارش است.موتوز دیزل ۸۴۰d xDrive که ۳ لیتری بیتوربو و ۶ سیلندر خطی است و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک انتقال قدرت این موتور را انجام می دهد.نسخه دیزل سری ۸ ۳۱۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متری را تولید می کندو در ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.نهایت سرعت این نسخه،مشابه نسخه بنزینی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

بی ام و سری ۸ پاییز امسال به بازار آمریکا می آید و در اواسط پاییز به بازار اروپا ورود می کند.تصاویر جاسوسی در هفته های گذشته نوید این را می دهد که بی ام و در حال کار بر روی تولید نسخه M و نسخه کانورتیبل این مدل است ولی هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات این دو مدل در دسترس نیست.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.