مرحله جدید پیش فروش بی وای دی S7

مرحله جدید پیش فروش بی وای دی S7

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

شرکت خودروسازی ” کارمانیا ” به عنوان نماینده رسمی ” بی وای دی ” چین در ایران، به تازگی پیش فروش بی وای دی S7 را آغاز کرده است. این شرکت در سال گذشته این کراس اوور جدید را در چند مرحله مختلف به فروش گذاشت و اکنون پیش فروش S7 را برای تحویل آذر ماه امسال آغاز کرده است.

برای پیش فروش این خودرو، ۷۰ میلیون تومان پیش پرداخت اولیه نیاز است و کارمانیا برای این وجه نقد، ۲۱ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود تاخیر در نظر گرفته است. در این طرح فروش، قیمت قطعی این خودرو مشخص نشده است و براساس بندهای قرارداد، در زمان تحویل خودرو با توجه به قیمت مصوب زمان صدور دعوت نامه، بهای نهایی برای مشتریان محاسبه
می گردد.

کارمانیا از بى واى دى اس ٧ رونمایى کرد

در فهرست فروش جدید خودروسازی کارمانیا، بی وای دی S6 و S7 برای فروش حضور دارند و به این ترتیب در این مرحله از پیش فروش هم نامی از بی وای دی F3 برده نشده است. شرکت خودروسازی کارمانیا سال گذشته، بی وای دی F3 دنده ای را روی خط تولید برد و ماه های پایانی سال ۹۶، در کنار تولید بی وای دی S6، این سدان اقتصادی را نیز تولید و مونتاژ کرد، اما به دلیل تغییر ناگهانی مجوزهای عرضه خودرو بر مبنای استانداردهای ۸۵ گانه، این خودرو تا زمان تطبیق با استانداردهای جدید به مشتریان تحویل داده نشد و همین اتفاق باعث شد برخی دل خوری ها از سوی مشتریان بی وای دی F3 به رسانه ها اعلام شود. اکنون شنیده ها حاکی از آن است که تطبیق کامل بی وای دی F3 دنده ای با استانداردهای ۸۵ گانه صورت پذیرفته و قرار است در روزهای آتی، تحویل این سدان اقتصادی به مشتریان انجام پذیرد. در صورتی که این خودرو در سری اول به دست خریداران برسد، می توان احتمال داد که از ماه های آتی، دوباره نام این خودرو در فهرست پیش فروش قرار گیرد.

بی وای دی S7 توربو به عنوان یک کراس اوور لوکس چینی قرار است که از مرداد امسال به دست خریداران برسد و این روزها مراحل داخلی سازی و همچنین دریافت مجوزهای لازم برای عرضه آن در حال سپری شدن است. در نمایشگاه خودروی آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر آفتاب، مدیر عامل خودروسازی کارمانیا اعلام کرده بود که با شرایط کنونی ( بهای ارز مربوط به آذر ماه ۹۶) سعی می شود بی وای دی S7 با قیمتی کم تر از ۱۳۰ میلیون تومان به دست مشتریان برسد. اما با توجه به این که این روزها بهای ارز تغییر کرده و تعرفه وارد بر خودروهای مونتاژی هم در حال افزایش است، احتمال داده می شود که با افزایش رقبای قیمتی همچون چری تیگو۷ قیمت این خودرو نیز از عدد ۱۳۰ میلیون تومان فراتر برود. برخی شنیده ها از بهایی حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خبر می دهند.

S7 بى واى دى ٢ روزه محبوب شد

بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد اما از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از ویژگی ها، تفاوت بسیاری با S6 دارد.
S7 به موتور ٢ لیترى توربوی ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل می کند. امکاناتى مانند کروز کنترل، استارت دکمه اى، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایدارى، چراغ روزتاب، صندلى برقى، نمایش گر بزرگ، در صندوق عقب برقى، استارت از روى سوییچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آینه هاى تاشوی برقى، دوربین ٣۶٠ درجه، نمایش گر پشت آمپر TFT، سقف پانارومیک، هفت صندلی، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، حافظه صندلی، ترمز پارک برقی و… مجهز است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.