مدل M5 ب ام و به زودی می آید

مدل M5 ب ام و به زودی می آید
ظاهرا ب‌ام‌و از جلوپنجره‌های جدیدتر و کم زاویه‌تر خود نیز برای نمای روبه‌روی خودرو استفاده کرده است. ب‌ام‌و تائید کرده که مراحل نهایی آزمایش و توسعه مدل M5 خود را سپری می‌کند و به زودی نسخه‌ای جدید از این خودرو را با قابلیت محرک چرخ‌های عقب معرفی می‌کند.
پروتوتایپ و نسخه اولیه نسل جدید ب‌ام‌و M5 به یک موتور ۴.۴ توئین توربوی V8 مجهز است. البته هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص ویژگی‌های فنی خودرو وجود ندارد اما این موتور یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای خودرویی است که در حال صعود به نسل بعدی است.تحول ب‌ام‌و M5 با قابلیت حرکت چرخ‌های عقب، شروع جدیدی برای رقابت با مدل E63 مرسدس AMG و آئودی RS6 به شمار می‌آید. این در حالیست که بیشتر سدان‌های بازار با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه می‌شوند و خودروسازی باواریایی قصد ندارد از این روند رقابتی باز بماند.
مدل M5 ب ام و به زودی می آید
این خودروها در تابستان ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و قرار است علاقه‌مندان در پائیز همان سال اولین سفارشات خود را ارائه دهند.
تصاویر جاسوسی این خودرو حکایت از تغییر چراغ‌ها در نمای جلو دارند. ظاهرا ب‌ام‌و از جلوپنجره‌های جدیدتر و کم زاویه‌تر خود نیز برای نمای روبه‌روی خودرو استفاده کرده است.
این ب‌ام‌و که با نام F90 M5 شناخته می‌شود خروجی حدود ۵۹۱ اسب‌بخار دارد و با یک سامانه انتقال قدرت ۸ سرعته هماهنگ می‌شود. خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳.۴ ثانیه زمان لازم دارد و با بیشینه سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت به سرعت خود ادامه می‌دهد.
ب‌ام‌و X5 جدید از پلتفرم ماژولار کلار بهره می‌برد. این ساختار هم‌اکنون در خودروهایی چون سری ۷ هم به‌کار می‌رود. مواد به کار رفته در ساختار داخلی و خارجی به سبک وزنی خودرو بیشتر کمک می‌کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.