مدل مفهومی مرسدس بنز کلاس A سدان

مدل مفهومی مرسدس بنز کلاس A سدان
مرسدس پیش نمایشى از نسل بعدى کلاس A خود را در قالب خودرویى کانسپت در نمایشگاه خودروى شانگهاى ٢٠١٧ به نمایش گذاشت.
این خودروى کانسپت نمونه اولیه از خودروهاى کامپکت آینده به خصوص نسل چهارم کلاس A است.
این خودرو نسبت به مدل هاى کنونى طویل تر اما باریکتر و بلندتر است. این تم طراحى اولین بار در AMG GT دیده شد و انتظار مى رود که این تم طراحى بر روى بقیه مدل هاى AMG نیز اثر گذار باشد.
مدل مفهومی مرسدس بنز کلاس A سدان
به گزارش دیجیاتو رینگ هاى ٢٠ اینچى، تغییر بعضى جزییات بر روى درب موتور و همچنین چراغ هاى LED باریک از ویژگى هاى ظاهرى جدید این خودرو هستند.
مدیر تیم طراحى مرسدس Gorden Wagener در مصاحبه اى اعلام کرد:” ما نسل بعدى خودروهاى کوچک مرسدس را از ابتدا و دوباره طراحى کرده ایم.
اگرچه هنوز این طراحى آشنا است و همچنان نشان دهنده ى کلاس A مرسدس خواهد بود. ما فقط آن را بسیار بهبود بخشیده ایم. این خودرو دیفرانسیل جلو است، ما مى توانیم چرخ هاى بزرگترى بر روى پلت فرم این خودرو قرار دهیم. در طى صحبت هایى که با مهندسین انجام داده ایم، قصد داریم نسل بعدى ظاهرى اسپرت تری داشته باشد.”
مدل مفهومی مرسدس بنز کلاس A سدان
در ادامه او افزود:” همچنین داخل این خودرو قابلیت هاى بیشترى نسبت به نسل هاى قبلى این کلاس خواهد داشت. فضاى سر سرنشینان عقب بهبود یافته است. حجم صندوق عقب نیز افزایش یافته است زیرا برآمدگى عقب خودرو بزرگتر شده است. شما متوجه این موضوع نمى شود چرا که ما آن را به سادگى پنهان کرده ایم.”
مرسدس در حال حاضر اعلام کرده است که تا سال ٢٠٢٠ سه مدل جدید از خودروهاى کامپکت به خط تولید این خودروساز اضافه خواهد شد. این خودروى کانسپت کلاس A یکى از آنهاست.
مدل مفهومی مرسدس بنز کلاس A سدان
بر اساس شواهد مرسدس کلاس A جدید همراه با مدل CLA چهار درب کوپه و کراس اوور GLA در سال ٢٠١٨ به خط تولید این خودروساز اضافه مى شوند.
براساس اطلاعاتى که مرسدس منتشر کرده است این خودرو در بریتانیا نیز به فروش خواهد رسید و رقیبى براى آئودى A3 در این کشور خواهد بود.
Wagener اظهار کرد:” CLA یک مدل مهم براى مرسدس است. ما شاهد هستیم که ٨٠ درصد از خریداران این خودرو در ایالات متحده از مشترى هاى جدید مرسدس هستند که این فوق العاده است.
اما این خودرو یک خودروى ۴ درب کوپه است بنابراین اگر ما مى خواهیم که حجم فروش خودرو را بالا ببریم، کلاس A جدید مى تواند باعث افزایش فروش ما مخصوصا در آسیا و ایالات متحده شود.”

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.