مدل‌های کوپه و کروک مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۱۸ در فرانکفورت رونمایی خواهند شد!

مدل‌های کوپه و کروک مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۱۸ در فرانکفورت رونمایی خواهند شد!
در اوایل امسال، مرسدس بنز از سدان لوکس خود، سری اس ، رونمایی کرد و آن را به رقیبی برای بی‌ام‌دبلیو سری ۷ و آئودی ای ۸ تبدیل کرد.
به گزارش چرخان،تحویل خودروها به مشتری‌ها در آینده نزدیک انجام خواهد شد اما همه می‌دانیم که این کمپانی لوکس، مدل‌های دو در خود را فراموش نکرده است. مرسدس بنز اعلام کرد که مدل‌های کوپه و کروک کلاس اس ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد. همانند کلاس اس سدان، شاهد تغییراتی جزئی در طراحی این دو مدل خواهیم بود. تغییر مدل رینگ‌ها از جمله این تغییرات است. انتخاب‌ها برای موتور این دو خودرو درست مانند مدل سدان است. موتور ۴ لیتری توربو دوقلو V8 که به مدل‌های اس ۵۶۰ و اس ۶۳ ای‌ام‌جی، ۴۶۳ اسب بخار نیرو می‌دهد.
مشخص نیست که موتور ۳ لیتری V6 که در S450 وجود دارد، روی این خودرو هم عرضه شود اما شانس آن وجود دارد که موتور V12 مدل S600 و AMG S65 نیز برای مدل کوپه و کروک پیشنهاد شود. به هر حال، مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۱۸، چیزی بالاتر از یک فیس لیفت است. در کلاس اس ۲۰۱۸، یک سیستم نیمه خودکار رانندگی نیز وجود دارد که شامل سیستم فرمان خودکار، سیستم تغییر خط حرکت خودکار و سیستم توقف اضطراری است و انتظار می‌رود این تجهیزات در دو مدل کوپه و کروک نیز وجود داشته باشند. مانند آئودی ای ۸ و بی‌ام‌دبلیو سری ۷، این خودرو نیز مجهز به سیستم پارک خودکار است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.