محدودیت‌های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو اعلام شد
در ساعت ۷:۵۹ صبح امروز وقوع حادثه حریق در ساختمان پلاسکو به آتش نشانی اطلاع داده شد و در پی آن بیش از ۲۰۰ آتش نشان در قالب ۱۰ ایستگاه به محل اعزام شده و موفق به مهار و اطفای حریق در این ساختمان شدند، اما هنوز دقایقی نگذشته بود که این ساختمان ۵۳ ساله مجدد شعله‌ور شد و در ساعت ۱۱:۱۵ به طور کامل فرو ریخت.
با گذشت بیش از دو ساعت از حادثه امدادرسانی به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در حالی ادامه دارد که به رغم ازدحام جمعیت، بیل‌های مکانیکی به منظور انجام آواربرداری وارد محدوده ساختمان پلاسکو شدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همچنین در کنار تیم‌های امدادی، تیم‌هایی از نیروهای یگان ویژه و ارتش برای امدادرسانی و تامین نظم و امنیت در محل حادثه حضور دارند و اقدام به تخلیه لایه به لایه جمعیت از معابر و نوارکشی در محل کرده است تا مسیر تردد خودروهای امدادی باز شود.

پلیس راهنمایی و رانندگی بار دیگر از مردم خواست از ورود به محدوده شهرداری منطقه ۱۲ بویژه معابر منتهی به چهارراه استانبول همچون خیابان جمهوری، خیابان فردوسی و خیابان سعدی خودداری کرده و به هیچ عنوان در محل حادثه حاضر نشوند.
سرهنگ عابدی جانشین پلیس راهوار تهران در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر درباره محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف ساختمان پلاسکو گفت: از قسمت شرق از میدان بهاستان و تقاطع مخبرالدوله حرکت به سمت غرب با محدودیت مواجه شده است.

او ادامه داد: در قسمت های غربی از پل حافظ ، خیابان کارگر و تقاطع ولی عصر به سمت شرق محدودیت‌های ترافیک اعمال شده است. از میدون فرودسی به سمت پایین نیز محدودیت ترافیکی ایجاد شده است.

جانشین پلیس راهور تهران در مورد مسیرهای جایگزین اظهار کرد: افرادی که به مسیرهای شرق به غرب نیاز دارند، می‌توانند از خیابان انقلابی و معابر شمالی و جنوبی جمهوری استفاده کنند.

او تاکید کرد: به دلیل تردد آتش نشانان و آمبولانس‌ها از مردم تقاضا داریم در این مسیرها از تردد با خودرو و موتور سیکلکت خودداری کنند.

سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: از خیابان جمهوری به سمت شرق، خیابا خیام به سمت شمال و میدان بهارستان به سمت غرب فقط خودروهای امدادی و اورژانس حق تردد دارند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.