ماموریت موفقیت آمیز GC6

ماموریت موفقیت آمیز GC6
سال ۹۵ بود که شرکت خودروسازی بم با دو محصول جیلی به نمایشگاه خودرو شیراز آمد.
حال بعد از یکسال چیدمان غرفه خودروسازان بم مانند دوره قبل است. ولی اینبار فروش GC6 در ایران آغاز شده و بازدیدکنندگان با نگاه یک مشتری واقعی به این خودرو نگاه می کنند. وقتی که بهای تمام شده GC6، حدود ۴۸ میلیون تومان اعلام شد، برخی آن را آنچنان ارزنده نمی دانستند. ولی با حضور نمایشگاهی خودروسازان بم، نگاه بسیاری از افراد نسبت به این سدان اتوماتیک تغییر کرده است. زیرا با این بودجه GC6 ظاهر بهتری نسبت به رقبا دارد و گیربکس آن موفقیت های خوبی را در بازار هدف جیلی فراهم کرده است.
وقتی با غرفه داران خودروسازان بم در نمایشگاه خودرو شیراز صحبت می کردیم، جالب بود که استقبال خوبی از GC6 شده و سهیه فروش چند ماه آن تکمیل شده است. همین مسئله باعث شده تا این شرکت در خط تولید بم، مونتاژ این سدان اقتصادی را با سرعت بیشتری انجام دهد و در همین چند وقته حدود ۳۰۰ دستگاه از GC6 را مونتاژ کرده است.
خودرو کراس اووری که در غرفه خودروسازان بم حضور دارد و نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به سمت خود کشیده است، جیلی NL3 است که از نظر طراحی و کیفیت سبک جدید این نشان چینی را دنبال می کند. مدیران خودروسازان بم احتمالا در زمستان سال جاری، این محصول کراس اوور را روانه بازار می کنند.


گروه مستند اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.