لیفان X60 با تغییرات جزئی

لیفان X60 با تغییرات جزئی
شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده مونتاژ محصولات لیفان چین در ایران، به تازگی عرضه نسخه فیس لیفت X60 آغاز کرده است.
در حال حاضر لیفان X60 تنها با نسخه اتوماتیک به بازار کشور عرضه می شود و در کلاس خود به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروها به حساب می آید. آمار تولید و فروش منتشر شده از طرف نهادهای مربوط نشان می دهد که رقابت این کراس اوور چینی سال هاست که با ام وی ام X33 ادامه دارد و چند روز پیش کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز نسخه فیس لیفت این خودرو را نمایش گذاشته بود.
X60 فیس لیفت آنچنان تفاوت خاصی با مدل های قبل ندارد و تنها بخشی از جزئیات آن تغییر کرده است. این کراس اوور چینی در بحث فیس لیفت با جلوپنجره عمودی جدید عرضه می شود و چراغ های عقب آن تغییر کرده است. همچنین بروزرسانی فنی بر روی پیشرانه و گیربکس آن اتخاذ شده تا هماهنگی بیشتر موتور و گیربکس احساس شود.
لیفان X60 با تغییرات جزئی
لیفان X60 اتوماتیک به عنوان یکی از خودروهای چینی مونتاژ داخل شناخته می شود که بیش از ۳۰ درصد قطعات آن در داخل کشور تولید شده است. این خودرو را می توان به عنوان یکی از موثرترین خودروهای چینی در بحث داخلی سازی معرفی کرد. کرمان موتور طی این چند ساله فروش خوبی را برای X60 تجربه کرده و در این چند وقته سعی در رفع برخی مشکلات آن داشته است. مشتریانی که در این اواخر X60 اتوماتیک را تحویل گرفته اند نسبت به گذشته شکایات کمتری در خصوص مشکلات مونتاژی اعلام می کنند. در حال حاضر قیمت لیفان X60 اتوماتیک توسط کرمان موتور ۶۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده که معمولا با همین بها در بازار آزاد معالمه می شود. نسخه دنده ای این خودرو پس از عرضه مدل اتوماتیک CVT محبوبیت خود را در کارخانه از دست داد و بعد از آن نسخه های بسیار محدود مونتاژ شد.
به گفته کارشناسان بازار افت قیمت مدل اتوماتیک X60 تا حدی نسبت به مدل دنده ای منطقی تر است.
گروه مستند اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.