لکسوس کم نقص ‎ترین برند سال شد

لکسوس کم نقص‎ترین برند سال شد
شرکت خودروسازی لکسوس برای ششمین سال متوالی به عنوان کم عیب و ایرادترین برند خودرویی جهان شناخته شد.
به گزارش خودروکار، بنابر اعلام موسسه مطالعات آماری J.D. Power محصولات شرکت خودروسازی لکسوس ژاپن برای ششمین سال متوالی در صدر کم عیب و ایرادترین خودروهای دنیا قرار گرفت و بیشترین میزان رضایت مشتریان را به خود اختصاص داد.
بر اساس آمار منتشر شده از سوی موسسه مطالعات آماری J.D. Power، شرکت لکسوس در زمینه تولید، فروش و خدمات پس از فروش در صدر شرکت های خودروسازی قرار گرفت. موسسه J.D. Power ، که آمار منتشره آن همواره از اعتبار بالایی در سراسر جهان برخوردار است، برای تعیین بهترین شرکت خودروسازی در زمینه رضایت مشتریان از ۳۶ هزار و ۱۸۶ نفر از دارندگان خودروهای مختلف نظرسنجی به عمل آورده است.
در نتایج اعلام شده از سوی این موسسه پس از نظرسنجی های صورت گرفته از دارندگانی که سه سال از زمان خرید خودرو توسط آنها می گذرد، ۲۲۴ مدل خودرو در کلاس های مختلف به عنوان انتخاب های برتر توسط مصرف کنندگان برگزیده شده است که در میان آنان محصولات شرکت خودروسازی لکسوس به عنوان باکیفیت‎ترین و کم عیب و ایرادترین نمونه ها در ۱۷۷ بخش مختلف چه از نظر پیشرانه و گیربکس و چه از نظر سیستم های صوتی و تهویه هوا و … شناخته شدند. شایان ذکر است که J. D. Power یک مؤسسهٔ خدماتی آماری است که در سال ۱۹۶۸ میلادی توسط جیمز دیوید پاور تأسیس شد. این موسسه در سال ۲۰۰۲ موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱ شد و مقر آن کالیفرنیا است. مطالعات آماری پیرامون رضایت مشتری دربارهٔ کیفیت کالا و رفتار خریدار برای صنایع مختلف از صنعت خودرو گرفته تا بازاریابی و بنگاه‌های تبلیغاتی بخشی از فعالیت های این موسسه است. J. D. Power برای نظرسنجی‌های رضایت مشتری که روی کیفیت خودروهای نو و قابل اعتماد بودن آنها با گذشت زمان انجام می‌دهد، معروف است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.