لوکس ساز هیوندای به دنبال کسب اعتبار

لوکس ساز هیوندای به دنبال کسب اعتبار
مدیر عامل برند لوکس جنسیس گفت: “در حال حاضر میزان تولید برای شرکت در درجه دوم اهمیت قرار دارد و مهم‌ترین مساله کسب اعتبار در بازار است.”
به گزارش خودروکار، جنسیس، برند لوکس شرکت هیوندای که اخیرا وارد بازار این کلاس خودرو‌یی شده، در حال حاضر تمامی تمرکزش را بر روی کسب اعتبار و شهرت در میان سایر لوکس سازان معطوف کرده است و به گفته مدیر عامل این شرکت خودروساز، میزان تولید برای آن‌ها از اهمیت کمتری برخوردار است.
طبق مصاحبه‌ای که “مانفرد فیتسجرالد” با خبرنگاران نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک داشت این گونه گفت: “با توجه به این که رقیبان جنسیس خودروسازانی مانند مرسدس بنز و ب ام و هستند، اولویت نخست برای شرکت کسب اعتبار و محبوبیت در میان مشتریان این بازار است.”
لوکس ساز هیوندای به دنبال کسب اعتبار
فیتزجرالد تایید کرد که سوددهی مهم‌ترین عامل برای بقای یک شرکت است اما آن‌ها قصد دارند تا همانند کمپانی‌های بزرگ کنونی در دنیا، مشتریان خاص خود را داشته باشند؛ این امر موجب اعتبار بخشیدن به برند می‌شود.
او افزود: “ما نیامدیم که ضرر بدهیم اما شاید روال حال حاضر بر خلاف این حرف باشد. چیزی که باید بگویم این است که به زودی این روال تغییر خواهد کرد.”
جنسیس پیش از این، از مدل‌های G80، G90 و G70 رونمایی کرد و در نمایشگاه امسال نیویورک از کراس اُور مفهومی خودش با نام “GV80” رونمایی کرد. البته این شرکت قول داده است در آینده از مدل جدید کوپه خود رونمایی کند و این خودرو یک رقیب سرسخت برای خودرو‌هایی همچون نیسان ۳۷۰Z به حساب می‌آید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.