لوکسترین خودروها در غرفه نگین خودرو

لوکسترین خودروها در غرفه نگین خودرو
شرکت نگین خودرو به عنوان یکی از اصلیترین حاضرین در نمایشگاه خودرو ارومیه به حساب می آید. این شرکت در دومین دوره از نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه با چهار محصول حضور پیدا کرده است.
تلیسمان و کولئوس به عنوان گرانترین و لوکس ترین خودروهای این نمایشگاه به حساب می آید. همچنین داستر و سیمبل هم به عنوان دو محصول دیگر نگین خودرو شناخته می شود که این روزها فروش به نسبت خوبی را برای نگین خودرو ایجاد کرده است.
لوکسترین خودروها در غرفه نگین خودرو
با توجه به اینکه کولئوس به تازگی وارد جاده های کشور شده است، حضور این خودرو در نمایشگاه باعث شده تا شلوغی به نسبت زیادی دور این کراس اوور شکل بگیرد. کولئوس با توجه به قابلیت های رقابتی و فروش خوب در بازار کشور به عنوان یکی از محبوبترین خودروهای این نمایشگاه هم به حساب می آید. با توجه به اینکه نمایندگی ارومیه نگین خودرو حضور فعالی در عرصه فروش محصولات رنو در این کلان شهر دارد، شاهد هستیم که حضور محصولات وارداتی رنو در نمایشگاه فعال به نظر می رسد.
تلیسمان هم به عنوان لوکس ترین سدان نمایشگاه معرفی می شود. این خودرو در نسخه E3 فول آپشن به نمایشگاه ارومیه آمده و با رنگ آبی تیره نظرهای زیادی راه به سمت خود کشانده است. وجود شرایط فروش اقساطی برای این سدان بروز باعث شده تا در نمایشگاه خودرو ارومیه از آن استقبال شود.
لوکسترین خودروها در غرفه نگین خودرو
داستر هم به عنوان یک کراس اوور کاربردی در حال حاضر فروش خوبی در بازار ایران دارد. رنو سیمبل هم به عنوان یکی از ارزانترین سدان های وارداتی در حال حاضر با استقبال به نسبت خوبی در نمایشگاه مواجه شده است. این دوره از نمایشگاه خودرو ارومیه تا روز جمعه پا برجا است و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.