لغو سفر قطعه‌ سازان فرانسوی به ایران!

لغو سفر قطعه‌سازان فرانسوی به ایران!
به علت تنش‌های موجود بین آمریکا و اتحادیه اروپا در مورد توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران، گروه لابی قطعه سازان خودرو فرانسه، FIEV، سفر ماه جولای خود به ایران را کنسل کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش اسب بخار به نقل از مهر، رئیس FIEV، جک‌ کوئس مائوگ، گفت: این سفر کنسل شده است و در عوض آن قرار است نمایندگان ایران به فرانسه بیایند تا بتوانیم در مورد رویدادهای حاضر واکنش درستی اتخاذ کنیم.

تنش‌ها بین ایران و آمریکا پس از این که ترامپ در ۸ می، آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج کرد، اوج گرفته است. ترامپ این توافق را بسیار اشتباه خواند و تحریم‌های هسته‌ای را دوباره بر علیه ایران بازگرداند.

کشورهای اروپایی در تلاشند تا توافق هسته‌ای با ایران را که در آن ایران در ازای برداشتن تحریم‌های بین‌المللی، برنامه هسته‌ای خود را محدود کرده است، حفظ کنند.

پیشتر در این ماه، شرکت سازنده پژو، پی‌اس‌ای، اعلام کرده بود که تعلیق فعالیت‌های تجاری مشترک خود در ایران را آغاز کرده است تا از تحریم‌هایی که پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای بر علیه ایران اعمال شده است، مصون بماند.

غول انرژی فرانسه، توتال، هم در ماه می اعلام کرد که از پروژه چندین میلیارد دلاری توسعه میدان گازی پارس جنوبی خارج خواهد شد، مگر این‌که بتواند از سوی آمریکا در قبال تحریم‌ها معافیت دریافت کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.