لامبورگینی توانایی‌های اوروس را به رخ می‌کشد

لامبورگینی توانایی‌های اوروس را به رخ می‌کشد
ما کم‌تر از یک ماه با رونمایی رسمی جدیدترین محصول لامبورگینی یعنی اوروس فاصله داریم. نسخه تولیدی این محصول شاسی‌بلند که بیش از شش سال از زمان مطرح شدن آن می‌گذرد، قرار است در دسامبر معرفی شود و تا آن روز، باید انتظار تصاویر و ویدیو‌های تبلیغاتی زیادی را داشته باشیم. در این ویدیو ما با حالت رانندگی در برف اوروس آشنا می‌شویم.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، کلمه Neve در زبان ایتالیایی به معنای برف است و همچنین نام یکی از حالت‌های رانندگی اوروس است. هفته پیش هم لامبورگینی یکی دیگر از حالت‌های اوروس به نام Sabbia (شن) را در ویدیویی دیگر معرفی کرده بود که در آن، اوروس را در بیابان می‌دیدیم.
علاوه بر این دو حالت، اوروس از مودهای جدید دیگری هم بهره می‌برد: حالت Terra (زمین)، حالت همیشگی لامبورگینی که مخصوص خیابان است و Strada نام دارد و دو حالت اسپرت و Corsa (پیست) که نحوه عملکرد آن‌ها از نام هر کدام مشخص است.
لامبورگینی توانایی‌های اوروس را به رخ می‌کشد
اگرچه هنوز جزئیات عملکرد اوروس به صورت رسمی تایید نشده است اما محتمل‌ترین گزینه پیشرانه این خودرو، یک نسخه ۴ لیتری توین‌توربوشارژ V8 است که نزدیک به ۶۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند. سیستم تمام‌چرخ محرک نیز احتمالا به صورت استاندارد وجود خواهد داشت و لامبورگینی برای فرمان‌پذیری بهینه‌تر، آپشن سیستم چهارچرخ محرک را نیز در اختیار علاقه‌مندان این برند ایتالیایی قرار خواهد داد.
این اولین SUV در تاریخ لامبورگینی است و مدیران این شرکت، نسبت به موفقیت و فروش بالای آن بسیار امیدوارند. با بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت، انتظار می‌رود که اوروس بتواند رکورد پیست نوربرگرینگ مخصوص خودروهای SUV که در حال حاضر آلفارومئو استلویو کوادریفوگلیو نگه‌دارنده آن است، بشکند. لامبورگینی در چهارم دسامبر به صورت رسمی از اوروس رونمایی خواهد کرد.
لامبورگینی توانایی‌های اوروس را به رخ می‌کشد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.