قیمت های جدید برخی خودروهای دی اس + شرایط فروش

ویدیو: تست و بررسی New DS5
شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی دی اس فرانسه، بهای تمام شده دو مدل از خودروهای این نشان تجاری را افزایش داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق جدیدترین لیست قیمت این شرکت که برای ۱۵ فروردین ماه است، دی اس۳ همچنان با همان قیمت ۱۹۹ میلیون تومان به فروش می رسد. دی اس۵ از قیمت ۳۱۳ میلیون تومان به بهای رسمی ۳۲۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین دی اس۶ هم از ۳۳۰ میلیون تومان، قیمت ۳۴۶ میلیون تومان را تجربه می کند. با توجه به شرایط فروش آرین موتور تابان، تمام خودرو با مدل ۲۰۱۸ به بازار عرضه می شوند و همچنین امکان خرید نقدی و اقساطی نیز فراهم است. از طرفی امکان خرید به صورت مشارکتی و با موعد تحویل ۱۸۰ روز امکان پذیر است. در سایر طرح ها خودروها ظرف ۳۰ روز به دست مشتریان می رسند. همچنین در خرید نقدی، تخفیف چند میلیون تومانی شامل حال مشتریان می شود و بدین ترتیب دی اس۳، قیمت ۱۹۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان را پیدا می کند. همچنین به دی اس۵ و دی اس۶ به ترتیب با قیمت ۳۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و ۳۳۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان به دست مشتریان می رسند.


برای تماشای ویدیو تست و بررسی دی اس۳ و تست و بررسی دی اس۶ در فصل سوم اسب بخار می توانید بر روی لینک کلیک کنید. همچنین ویدیو تست و بررسی دی اس۵ در فصل دوم اسب بخار در لینک مشخص شده قرار دارد.

قیمت های جدید برخی خودروهای دی اس + شرایط فروش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.