قیمت سیتروئن C3 برای مصرف کنندگان مشخص شد

قیمت سیتروئن C3 برای مصرف کنندگان مشخص شد
شرکت سایپا سیتروئن به تازگی دعوتنامه های تکمیل وجه مشتریان سیتروئن C3 را صادر کرده و در این نامه ارسالی قیمت نهایی خودرو برای مصرف کنندگان و همچنین بهای شرکتی C3 درج شده است. با توجه به این نامه مشخص است که سایپا سیتروئن در زمان مقرر سیتروئن C3 را به دست مشتریان می رساند و طبق اطلاعیه های گذشته، به تمام تعهدات خود پاسخ خواهد داد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید


در ابتدا باید اشاره کنیم که شما مخاطبان می توانید با کلیک بر روی لینک ها، ویدیوی تست و بررسی سیتروئن C3 و ویدیوی شتاب سیتروئن C3 را تماشا نمایید.

به گزارش گروه مستند اسب بخار، طبق اعلام شرکت سایپا سیتروئن، C3 تولید داخل قیمت پایه کارخانه ۱۳۵ میلیون تومان را دارد. با توجه به پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی مشتریان و همچنین سود مشارکت ۴ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۷۴ تومانی، خریداران باید مبلغ ۷۰ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۲۶ تومان را به شرکت پرداخت کنند. بدین ترتیب قیمت تمام شده خودرو برای کسانی که سیتروئن C3 را در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برای تحویل آبان ماه ثبت نام کرده بودند، ۱۳۰ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۲۶ تومان خواهد بود. طبق نامه زیر، مشتریان باید تا ۲۶ تیر ماه تکمیل وجه خود را انجام دهند و خودرو در تاریخ تا ۳۰ آبان ماه به دستشان می رسد. توجه داشته باشید که نامه برای یکی از مشتریان تحویل آبان ماه است و بدیهی است که سود مشارکت مشتریان شهریور و مهر ماه متفاوت خواهد بود. اما نکته اصلی قیمت رسمی سیتروئن C3 است که ۱۳۵ میلیون تومان از جانب سایپا سیتروئن اعلام شده است.
سیتروئن C3 به عنوان یک خودرو هاچبک وارد خط تولید سایپا سیتروئن واقع در کاشان شده و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۳ تا ۱۶۵ اسب بخار مجهز است. گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن نیز به چرخ های جلو C3 منتقل می شود. این خودرو از نظر امکانات رفاهی در سطح خوبی قرار دارد و می تواند در بازار ایران رقیب خودروهایی چون هیوندای i20، میتسوبیشی میراژ، تویوتا یاریس و… باشد.
قیمت سیتروئن C3 برای مصرف کنندگان مشخص شد
برای آشنایی بیشتر با سیتروئن C3 می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
همچنین می توانید ویدیو معرفی سیتروئن C3 را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

گروه مستند اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.