قیمت جدید کوراندو نوبل و رکستون G4 اعلام شد

قیمت جدید کوراندو نوبل و رکستون G4 اعلام شد
گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی، پس از افزایش قیمت تیوولی ۲۰۱۸، بهای رسمی کوراندو و رکستون G4 را با مدل ۲۰۱۸ افزایش داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رکستون G4 که در ماه های پایانی سال گذشته رونمایی و پیش فروش شد، قیمت ۳۳۰ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان را داشت و در آن موقع با دو طرح پیش فروش نقدی قطعی و نقدی با قیمت علی الحساب ثبت نام شد. آن هایی که رکستون G4 را با قیمت قطعی پیش خرید کرده بودند، بدیهی است که با همان قیمت قبلی می توانند خودرو را تحویل بگیرند. اما آن هایی که این شاسی بلند کره ای را با قیمت علی الحساب و دریافت سود مشارکت ثبت نام کرده اند، بدیهی است که قیمت جدید شامل حالشان می شود. قیمت جدید سانگ یانگ رکستون G4 مدل ۲۰۱۸ با احتساب مالیات و هزینه های جاری شماره گذاری، ۳۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

سانگ یانگ کوراندو نوبل ۲۰۱۸ هم از قیمت ۲۱۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به بهای ۲۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و بدیهی است که این افزایش قیمت شامل حال خریداران این خودرو با طرح های قیمت علی الحساب می شود.

لازم به ذکر است که این قیمت ها توسط نمایندگی ها و عاملیت های گروه صنعتی رامک خودرو اعلام شده و هنوز شرکت به صورت رسمی شرایط فروش جدید رکستون G4 و کوراندو نوبل را با افزایش قیمت در سایت خود بارگذاری نکرده است.

جهت تماشای ویدیو تست و بررسی سانگ یانگ رکستون G4 و کوراندو نوبل ۲۰۱۸ در فصل سوم اسب بخار، می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

۴ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.