قیمت جدید هاوال H2 اعلام شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گروه بهمن قیمت هاوال H2 را افزایش داد و بهای این کراس اوور را فراتر از ۱۱۰ میلیون تومان تعیین کرد.

از تاریخ ۲۸ مردادماه این خودرو چینی با قیمت ذیل برای پیش خرید کنندگان قابل تسویه حساب می‌باشد.

خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)
هاوال H2۱۰۴/۰۰۰/۰۰۰۱۱۲/۰۰۰/۰۰۰

این کراس اوور جمع و جور تک دیفرانسیل به عنوان جدیدترین محصول گروه بهمن شناخته می شود که چند وقتی است وارد خط تولید شرکت بهمن موتور شده است. H2 یک کراس اوور چینی است که محصول کمپانی هاوال و گریت وال بوده و چند سالی است که در بازار جهانی عرضه می شود. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو در کنار یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان لازم برای این خودرو را فراهم می کند. امکانات رفاهی و ایمنی مناسب و از طرفی اعتبار نسبی برند هاوال، باعث شده تا H2 فروش خوبی را برای گروه بهمن داشته باشد و استقبال زیادی را به سمت این خودروساز بیارود. این مسئله باعث شده تا همیشه شرکت بهمن موتور و گروه بهمن برای پیش فروش این کراس اوور با حواشی زیادی روبه رو باشند. شرکت ISQI هم اعلام کرده که هاوال H2 از نظر کیفیتی در وضعیت خوبی قرار دارد و به عنوان یکی از ۴ ستاره های کیفی خودروسازان ایرانی شناخته می شود.
این خودرو به عنوان یکی از ۵ کراس اوور جمع و جور پرفروش بازار دنیا شناخته می شود و حتی از برخی رقبای کره ای و اروپایی پرفروشتر است. البته که دلیل داشتن این مقام، فروش بالا این کراس اوور در بازار چین است. در حال حاضر هاوال H2 قیمتی فراتر از ۱۴۷ میلیون تومان در بازار آزاد دارد و برخی احتمال می دهند که همچنان موج افزایش قیمت خودروها در کارخانه ها ادامه داشته باشد.
برای تماشای ویدیو تست و بررسی هاوال H2 در فصل چهارم اسب بخار، می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت هاوال H2 در قالب برنامه شتاب منتشر شده که لینک آن نیز بر روی کلید واژه موجود است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.