قدرت سانگ یانگ دوباره زیاد می شود

قدرت سانگ یانگ دوباره زیاد می شود
کمپانی سانگ یانگ کره از حدود سه سال پیش سیر جدیدی از طراحی را پیش گرفته و توانست با عرضه تیوولی فروش خوبی را در بازارهای هدف خود داشته باشد.
تیوولی در میان رقبای کره ای و ژاپنی فروش به مراتب بالاتری را تجربه کرده و رامک خودرو توانسته تا فروش به نسبت زیادی را برای این کراس اوور تک دیفرانسیل در بازار تجربه کند. جالب است بدانید که تب فروش این خودرو کم رنگ نشده و همچنان افراد زیادی هستند که در رده قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان این کراس اوور جمع و جور را به عنوان یک کراس اوور ایده آل انتخاب می کنند.
حال بعد از موفقیت عرضه سانگ یانگ تیوولی و فروش معمولی کوراندرو، قرار است که رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران محصولات جدید و گران قیمت تری را به بازار عرضه کند. به گفته مدیران رامک خودرو در نیمه دوم سال جاری رکستون جدید به بازار ایران می آید و رقابت رامک خودرو در رده کراس اووهای بزرگ و متوسط دوباره آغاز می شود. رکستون قرار است که با پیشرانه دو لیتری توربو به ایران بیاید که قدرتی بیش از ۲۲۰ اسب بخار را دارد. همچنین کیفیت بالای گیربکس و مواد به کار رفته در کابین این خودرو می تواند به عنوان مزیت های رقابتی آن شناخته شود. قابلیت های آفرودی این کراس اوور با توجه به سابقه سانگ یانگ هم می تواند تفاوتی را پیش چشم مشتریان پدید آورد و رکستون را یک قدم جلوتر از کراس اوورهای ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قرار دهد. ولی در مورد این مسئله نمی توان نتیجه قطعی را اعلام کرد. زیرا هنوز تست های اساسی برای رکستون جدید برگزار نشده و تنها پشتوانه نسل های قبلی آن توانسته تا مشتریان و کارشناسان را به نسل جدید این خودرو امیدوار کند. احتمال دارد که رکستون ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو تهران آذر ماه رونمایی شود و از همان موقع پیش فروش آن آغاز گردد. طراحی جدید و جذاب این کراس اوور در بازار جهانی و نمایشگاه های معتبر باعث شده تا بسیاری از نگاه ها به سمت این خودرو کره ای و اصیل کشیده شود. کمپانی سانگ یانگ به عنوان قدیمی ترین خودروساز کره جنوبی شناخته می شود که در دوره فعالیت خود همکاری های زیادی را با مرسدس بنز آلمان داشته است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.