قبل از آغاز ثبت نام گلف GTi، آن را در نمایشگاه های تهران بخرید!

قبل از آغاز ثبت نام گلف GTi، آن را در نمایشگاه های تهران بخرید!
ساعت ۱۰ صبح امروز قرار است که شرکت ماموت خودرو، پذیره نویسی مشخصات مشتریان فولکس واگن گلف GTi و تیگوان را از طریق سایت خود انجام دهد. این اقدام به گفته ماموت خودرو برای آن است که دیگر صف های طولانی برای خرید خودروها در جلوی درب نمایندگی های این شرکت ایجاد نشود و از طرفی مصرف کنندگان بیشتری بتوانند این خودروها را به جای دلالان خریداری کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

اما در اقدامی عجیب، روز گذشته برخی آگهی های فروش گلف GTi در فضای مجازی منتشر شده است و گویا نمایشگاه داران تهرانی می توانند خارج از روند تعریف شده ماموت خودرو، این هاچبک جذاب را به دست مشتریان برسانند. البته در نظر داشته باشید که تعداد این آگهی ها بسیار کم و انگشت شمار است و در اصل شما در صورت مراجعه مستقیم به نمایشگاه های تهران، می توانید با چند تماس تلفنی فولکس واگن گلف GTi را زودتر از موعد و بدون در صف ماندن خریداری کنید.
جالب است بدانید در تماس های تلفنی که با فروشندگان و صاحبان آگهی های گلف GTi داشتیم، هیچکدام حاضر نبودند که قیمت خودرو را از راه دور اعلام کنند و تنها قیمت را در صورت حضور مشتری در نمایشگاه خود می گویند. با پیگیری های انجام شده از طریق آگهی های فروش، متوجه می شوید که نسخه هایی از این خودرو، حتی قبل از پذیره نویسی اولیه در چند نمایشگاه فروش خودرو واقع در خیابان بهشتی یا همان عباس آباد تهران قرار دارد. تنها اطلاعاتی که از طریق تماس های تلفنی به دست آورده ایم، این بود که گویا این نمایشگاه داران قبلا گلف GTi را از شرکت خریداری کرده اند و می توانند به صورت فوری خودرو موجود در نمایشگاه خود را به صورت پلاک شده به مشتری تحویل دهند. اما نکته عجیب این است که پیش فروش فولکس واگن گلف GTi برای اولین بار، امروز مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ از طریق سایت رسمی ماموت خودرو انجام می شود و این شبهه را ایجاد می کند که چگونه این خودرو خارج از روند عادی در اختیار چند دلال و نمایشگاه دار قرار گرفته است. با پیگیری برخی مخاطبان اسب بخار، گویا نمایشگاه داران تهرانی قیمت فولکس واگن گلف GTi را برای تحویل فوری، چیزی فراتر از ۳۵۰ میلیون تومان اعلام می کنند.
قبل از آغاز ثبت نام گلف GTi، آن را در نمایشگاه های تهران بخرید!
با اینکه می بینیم شرکت ماموت خودرو با پذیره نویسی اینترنتی برای فروش تیگوان و گلف GTi سعی دارد تا حقوق مصرف کنندگان واقعی را رعایت نماید، اما گویا برخی ضعف های سیستمی همچنان در روند عرضه خودرو این شرکت وجود دارد. اما واقعیت هم آن است که تا به امروز این شرکت توانسته بهترین وضعیت فروش را میان رقبای خود در شرایط فعلی داشته باشد و از طرفی در زمان تعیین شده برای تحویل خودرو، پاسات و تیگوان را به دست خریداران و ثبت نام کنندگان برساند.
شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن آلمان در ایرانی بهای رسمی گلف GTi را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. این خودرو می تواند در آینده نزدیک رقیب جدی مینی کوپر S پرشیا خودرو در بازار کشور شود.

گالری تصاویر فولکس واگن گلف GTi

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.