قائم مقام ارشد رنو: ایران پایگاه تولیدی رنو می شود

قائم مقام ارشد رنو: ایران پایگاه تولیدی رنو می شود
قائم مقام ارشد رنو گفت: رنو می خواهد ایران را به پایگاه تولیدی خود تبدیل کند. برنارد کمبیه، در چهارمین همایش بین المللی خودرو، بیان کرد: من برای چهارمین بار در این همایش شرکت می کنم و این نشانه تعهد ما به ایران است.
به گزارش خودرو کار او ادامه داد: ۳۷ درصد از فروش رنو در سال گذشته متعلق به آفریقا و خاورمیانه و هند بوده است. ما سال گذشته در ایران فروش خوبی داشتیم که مدیون همکاری شرکایمان هستیم.
کمبیه، با بیان اینکه ایران یکی از ستون های ما برای توسعه فعالیت هایمان است، بیان کرد: کیفیت و خدمات پس از فروش برای ما بسیار اهمیت دارد و مشتری در کیفیت ما تصمیم گیر است.
قائم مقام ارشد رنو افزود: گروه رنو برنامه هایی را برای افزایش رضایتمندی مشتریان در نظر گرفته و اکنون رابطه ما با مشتریان در حال بهتر شدن است.
کمبیه با اشاره اینکه انتظارات مشتریان در بازار ایران مغفول باقی مانده، گفت: توقع مشتریان از خدمات، زمان حداقلی برای ارائه خدمات و نرخ گذاری شفاف خدمات است.
او افزود: انطباق با این استانداردها نیاز به یک شبکه خدمات پس از فروش است. آموزش نیروی انسانی، بهینه سازی ارائه خدمات، کنترل ارائه خدمات و به کار گیری فناوری های جدید از جمله ماموریت های این شبکه است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.