فیات 500L نو شد

فیات 500L نو شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

فیات معمولا در فیس لیفت های خود تغییرات عمده ای ایجاد می کند، دو سال پیش نیز این شرکت در معرفی فیس لیفت ۵۰۰ خود ۱۸۰۰ قطعه در درون و بیرون خودرو را عوض کرده بود.
فیات اعلام کرده در این MPV فیس لیفت شده بیش از ۴۰ درصد تغییر نسبت به مدل قبل از آن ایجاد شده است، بدیهی است بخش اعظمی از این تغییرات مربوط به زیر پوست خودرو و ارتقا عملکرد آن است.
به گزارش خودرونویس برخی تغییرات ظاهری اعمال شده در ۵۰۰L جدید شامل چراغ های جلو، و چراغ های LED زیر آن است که عدد صفر را به اذهان متبادر کرده که شاید نمادی از ۵۰۰ باشد.
جلوی این مدل جدید نسبت به مدل قبل از آن کمی فانتزی تر شده و میزبان یک قطعه فلزی افقی تر و تمیز شده است.

فیات 500L نو شد

فیات این مدل را در ۳۷ ترکیب رنگ مختلف شامل سه سقف سفید و مشکی مات، براق سیاه و سفید و رنگ بدنه و ده رنگ بدنه به بازار ارائه می کند که از جمله آن ها رنگ آبی جدید بلاجیو است.
در طراحی داخلی خودرو نیز تغییراتی ایجاد شده است، فرمان کرومی با کلیدهای میانبر در طرفین آن، نمایشگر ۳.۵ اینچی جلو از جمله آن ها است، همچنین از دیگر تغییرات اعمال شده می توان به ارتقا اهرم دنده به طوری که بالاتر از مدل قبل قرار گرفته است، اشاره کرد.
فیات ۵۰۰L در سه کلاس شهری، کراس و واگن سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

فیات 500L نو شد

برای این مدل فیات موپار بیش از ۹۲ لوازم جانبی در نظر گرفته و در دسترس مشتریان برای شخصی سازی قرار خواهد داد.
فیات ۵۰۰L به روز شده با چهار پیشرانه پایه بنزینی ارائه خواهد شد که به ترتیب ۱.۴ لیتری بنزینی با قدرت ۹۵ اسب بخار، ۱.۴لیتری توسعه یافته با قدرت ۱۲۰ اسب بخار، پیشرانه آشنا TwinAir با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و نسخه دوگانه سوز Tjet با گنجایش ۱.۴لیتر سازگار با بنزین و LPG به بازار عرضه خواهد کرد.

فیات 500L نو شد

دو پیشرانه دیزلی در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز شامل ۱.۳لیتری مولتی جت با قدرت ۹۵ اسب بخار و ۱.۵ لیتری مولتی جت با قدرت ۱۲۰ اسب بخار است.
در هر حال این فیات جدید مجموعه ای از امکانات دوست داشتنی و تنفرانگیز است که سلیقه مشتریان فیات میزان استقبال از این خودرو را مشخص می کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.