فولکس‌واگن Gen.E نسل آینده گلف!

فولکس‌واگن Gen.E نسل آینده گلف!
برنامه‌های کمپانی فولکس‌واگن برای تولید خودروهای برقی کاملا جدی است. این خودروساز آلمانی به عنوان یکی از رهبران و تولیدکنندگان بزرگ خودروهای هیبریدی و برقی؛ به تنهایی و یا با همکاری چندین شرکت در سراسر جهان، پروژه‌های سبز خود را پیگیری می‌کند.
فولکس‌واگن در جدیدترین بیانه خود پیشرفت‌های اخیر مهندسان و متخصصان تولید خودروهای برقی و هیبریدی خود را بسیار خوب توصیف کرده و جدیدترین مدل مفهومی خود را معرفی کرده است.
به گزارش چرخان مدل Gen.E فولکس‌واگن یک نمونه تحقیقاتی بوده و قرار است که مسیر صحیح پیشرفت را به کمپانی فولکس‌واگن نشان دهند. این خودرو پیش نمایشی از نسل‌های آینده مدل گلف است.
فولکس‌واگن Gen.E نسل آینده گلف!
فولکس‌واگن مدعی است که خودروی تحقیقاتی آنها بیش از ۴۰۰ کیلومتر را تنها با یک بار شارژ طی می‌کند. شکل و شمایل پورت قرار گرفت برروی بدنه Gen.E نشان می‌دهد که این خودرو با استفاده از برق خانگی، شارژ سریع سه فاز و ایستگاه‌های رادیویی فوق سریع شارژ خواهد شد. به گفته فولکس‌واگن خودروی Gen.E با استفاده از روباتی که قابلیت کنترل توسط تلفن‌های هوشمند را خواهد داشت؛ در پارکینگ قرار گرفته و به صورت خودکار شارژ خواهد شد.
خودروی Gen.E چراغ‌هایی C شکل دارد . در پایین سپر Gen.Et چندین رادار قرار دارد و بروی جلوپنجره آن نیز یک دوربین قرار گرفته است که به احتمال زیاد برای کمک به سیستم نیمه خودکار فولکس‌واگن است. درب‌های Gen.E با فشار دستان شما باز شده و بدنه آن بسیار آیرودینامیک است.
فولکس‌واگن Gen.E بسیار سبک وزن بوده و ایمنی بسیار خوبی دارد. پیشرانه الکتریکی و عملکرد باتری‌های آن تا حد بالایی بهینه سازی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پیشرانه الکتریکی Gen.E نداریم؛ اما در ماه‌های آینده باید منتظر اخبار دقیق‌تری درباره آن باشید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.