فولکس‌واگن برای بازار آمریکا دندان تیز کرده / رنجر، نرسیده رقیب پیدا کرد!

رنجر، نرسیده رقیب پیدا کرد!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیک‌آپ‌های کوچک همه از ظاهری نسبتا خشن برخوردار هستند. موفقیت فروش پیک‌آپ‌هایی مانند شورولت کلورادو، تویوتا تاکوما و هوندا Ridgeline در آمریکا بر کسی پوشیده نیست، ولی به تازگی رقبای تازه نفسی برای این پیک‌آپ‌های محبوب مانند فورد رنجر و پیک‌آپ اروپایی فولکس‌واگن آماروگ از راه می‌رسد و فروش این خودروها را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
عرضه فولکس واگن در آمریکا نشان از این دارد که این خودروساز آلمانی، بازار پیک‌آپ‌های آمریکا را هدف گرفته است. پیک‌آپ‌های کوچک همه از ظاهری نسبتا خشن برخوردار هستند. به گزارش خودرونویس موفقیت فروش پیک‌آپ‌هایی مانند شورولت کلورادو، تویوتا تاکوما و هوندا Ridgeline در آمریکا بر کسی پوشیده نیست، ولی به تازگی رقبای تازه نفسی برای این پیک‌آپ‌های محبوب مانند فورد رنجر و پیک‌آپ اروپایی فولکس‌واگن آماروگ از راه می‌رسد و فروش این خودروها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. عرضه فولکس واگن در آمریکا نشان از این دارد که این خودروساز آلمانی، بازار پیک‌آپ‌های آمریکا را هدف گرفته است.
فولکس‌واگن برای بازار آمریکا دندان تیز کرده / رنجر، نرسیده رقیب پیدا کرد!
در حال حاضر دست مشتریان خودروهای کار و تجاری در آمریکا از فولکس‌واگن آماروگ کوتاه است. این خودروساز آلمانی به تازگی یک پیک‌آپ مفهومی قدرتمند به نام Aventura را رونمایی کرده است که از یک پیشرانه ۲۵۸ اسب‌بخاری بهره می‌برد و دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی بوده است.

فولکس‌واگن برای بازار آمریکا دندان تیز کرده / رنجر، نرسیده رقیب پیدا کرد!

این پیک‌آپ مفهومی فولکس‌واگن که به زودی تولید آن در آلمان آغاز می‌شود، در صورتی که به بازار آمریکا راه یابد، عرصه را بر پیک‌آپ‌های محبوبی مانند شورولت کلورادو ZR2 و فورد رنجر راپتور تنگ خواهد کرد و رقیب قدرتمندی برای پیک‌‌‌آپ‌های سایز متوسط در این کشور، خواهد بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.