فوری:اخطار جدی نماینده رنو به مشتریان


شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، لحظاتی پیش به صورت رسمی در خصوص خرید خودروهای این برند از بازار آزاد اخطار داد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

گویا یکی از شرکت های فروش خودرو به نام پرشین پارس با ارائه شرایط جعلی فروش رنو، در حال کلاهبرداری و اخذ ۲۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت از مردم است. شرکت نگین خودرو اعلام کرده که قبل از خرید خودرو نسبت به دارا بودن گارانتی برای محصول اطمینان حاصل کنند. به گفته روابط عمومی شرکت نگین خودرو، برخی شرکت های متفرقه فروش خودرو به صورت شخصی ادعای گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را برای محصولات وارداتی رنو دارند. نماینده رنو از مشتریان خواسته قبل از خرید نسبت به داشتن گارانتی اصلی خودرو با شماره ۷۵۰۴۳۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند. برخی خبرها حاکی از آن است که امروز تعدادی از مشتریان شاکی پرشین پارس در مقابل شرکت تجمع کرده اند و از این نوع سبک برخورد و فروش ناراضی هستند.
لازم به ذکر است که در ماه های پیش، رسانه های کشور نسبت به شرایط فروش غیر واقعی برخی شرکت ها به مخاطبان خود اطلاعات کافی را داده بودند. در حال حاضر شرکت های نوپای دیگری خودروهای وارداتی رنو، نیسان و… را با اختلاف قیمت بیش از ۲۰% از نماینده رسمی ثبت نام می کنند که نیاز به نظارت رسمی نهادهای مربوطه دارد. پیش از ماجرای پیش فروش جعلی و عرضه خودروهای فاقد گارانتی شرکت نگین خودرو توسط شرکت های غیر معتبر، در نیمه اول سال جاری شاهد بودیم که تعدادی از نمایشگاه داران هیوندای سوناتا هیبریدی را با اختلاف فاحش با شرکت پاکرو به فروش می رساندند و گارانتی رسمی این شرکت را برای خودروها درج می کردند. اما مشخص شد که برگه های گارانتی جعلی بوده و خودروها به صورت واردات غیر رسمی به کشور آمده بودند.
اخطار جدی نماینده رنو به مشتریان
روابط عمومی شرکت نگین خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.