فروش مرسدس Project One با قیمت دو برابر

فروش مرسدس Project One با قیمت دو برابر
تنها افراد بسیار ثروتمند، شانس داشتن جدیدترین هایپر کار مرسدس را دارند. خودرویی که تنها ۲۷۵ عدد از آن تولید خواهد شد و قیمتی برابر ۲.۷ میلیون دلار دارد. این رقم Project One را تبدیل به گران قیمت ترین سوپرکار بازار کرده است.
تنها ۲۷۵ دستگاه از این خودرو ساخته خواهند شد و همگی ماه هاست که به فروش رسیده اند، اما حداقل یک نفر از لیست ۲۷۵ عددی خریداران Project One، آن را نمی خواهد و قصد فروش این سوپر اسپرت را با قیمت ۵.۲۲ میلیون دلار دارد. قیمتی دو برابر بیشتر از مبلغ پیش خرید خودرو از مرسدس بنز.
این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی می افتد و مخصوص به برند خاصی هم نیست. بارها و بارها برای پورشه، فراری و حتی استون مارتین چنین اتفاقی رخ داده است.
طبق گفته های اقای Andy Palmer رئیس شرکت استون مارتین، آنها برای جلوگیری از این کار اعلام کرده اند که اگر هر یک از خودرو های تولید محدود استون مارتین را پیش خرید و آن را با قیمتی فضایی بفروشد، از خرید خودرو های تولید محدود استون مارتین تا اخر عمرش منع خواهد شد. این اتفاق هنگامی رخ داد که یکی از خریداران والکری، آن را به قیمت گزاف ۳.۸۲۵ میلیون دلار به فروش رساند.
فروش مرسدس Project One با قیمت دو برابر
با این حال مرسدس تاکنون هیچ واکنشی در این رابطه نشان نداده است. اما براساس شایعات، احتمال می رود که مرسدس قصد دارد تا فروشنده را از این معامله پر سود منصرف کند.
در آخر نیز لازم است اشاره کنیم که این مدل یک سوپر اسپرت هیبریدی با توان تولیدی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار است که صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۷ ثانیه و ۰ تا ۲۰۰ را زیر ۶ ثانیه پر می کند و پیشرفته ترین سوپر اسپرت حاضر در جهان از نظر تکنولوژی به حساب می آید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.