فروش اوپل موکا X آغاز شد

ساپرا موتور؛ نماینده جدید اوپل در ایران
شرکت ساپرا موتور که خود را به عنوان نماینده جدید اوپل در ایران معرفی می کند، به تازگی شرایط فروش موکا X را اعلام کرده است.
این خودرو به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو ۱۵۲ اسب بخار با گشتاور ۲۳۵ نیوتون متر مجهز است و قدرت این موتور توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چهار چرخ خودرو منتقل می شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت موکا X توسط شرکت مادر ۹/۷ ثانیه اعلام شده است.
این خودرو از نظر امکانات به ۸ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، تودوزی چرمی، استارت دکمه ای، سیستم اعلام خطر تصادف، تابلو خوان، کروزکنترل و… در موکا X نصب شده است.
ساپرا موتور قصد دارد تا این خودرو را تا ۹۰ روز کاری آینده روانه جاده های کشور کند ودر فروش اولیه تخفیف هایی را برای مشتریان در نظر گرفته است. نسخه ادیشن موکا X قیمت ۱۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نسخه اینوویشن قیمت ۱۷۹ و ۹۰۰ هزار تومان را دارد. هنوز شرکت ساپرا موتور به صورت رسمی از محصولات جدید اوپل در کشور رونمایی نکرده و سامانه «ثبتارش» هم نامی از خودروهای اوپل را به نام ساپرا موتور در لیست خودروهای مجاز به ورود قرار نداده است. پیش از این شرکت توان خودرو جی به عنوان نماینده اوپل در ایران شناخته می شد که به خاطر عملکرد بسیار ضعیف نتوانست این نشان تجاری آلمانی را در بازار قوی نماید. حال شرکت ساپرا موتور خود را به عنوان نماینده اوپل در ایران معرفی می کند و تا به امروز اتفاق خاصی را از جانب این شرکت برای اوپل مشاهده نکرده ایم.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.