فروش اقساطی هایما S7 آغاز شد

زمان فروش هایما S7 توربو+ معرفی اولیه
از صبح امروز، فروش هایما S7 برای اولین به صورت اقساطی انجام می شود. در این طرح فروش، شرایط خرید نقدی نیز دایر است. خریداران هایما S7 توربو می توانند در این طرح از ۴ میلیون تومان تخفیف نقدی استفاده کنند و مبلغ ۹۰ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۹۰۰ تومان را برای تحویل ۶۰ روزه به ایران خودرو بپردازند. هایما S7 اتوماتیک با موتور دو لیتری معمولی هم قیمت ۷۹ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۷۵۰ تومان را دارد و تحویل آن ۶۰ روزه انجام می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در طرح فروش اقساطی هم شرایط تحویل خودرو مانند طرح فوق بوده و خودرو مورد نظر ۶۰ و ۳۰ روزه به خریداران تحویل داده می شود. بازپرداخت وجوه باید طی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه انجام شود و به ازای هر شش ماه یک فقره چک دریافت می شود. برای هایما S7 معمولی پیش پرداخت ۴۰ میلیون تومان نیاز است و مشتریان هایما S7 توربو باید پیش پرداخت ۴۷ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کنند.
هایما S7 خودرویی است که از سال ۹۴ به بازار ایران آمد و در سال ۹۵ نسخه توربو آن معرفی شد. هایما S7 توربو به موتور ۱.۸ لیتری توربو مجهز است که سایت رسمی هایما قوای آن را ۱۸۴.۵ اسب بخار اعلام می کند. ولی سایت ایران خودرو توان خروجی S7 توربو را ۱۷۰ اسب بخار اعلام می کند. گیربکس این خودرو از نوع ۶ دنده اتوماتیک است که ساخت کمپانی پاورتک کره جنوبی معرفی می شود. سایت هایما چین اعلام کرده است که این گیربکس به صورت کامل از کره وارد می شود و دخالت چینی ها در طراحی و ساخت آن وجود ندارد. S7 توربو به چهار کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور، پخش DVD، کروزکنترل و… مجهز است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.