فراخوان 51 هزار پورشه ماکان به دلیل نشت سوخت!

فراخوان 51 هزار پورشه ماکان به دلیل نشت سوخت!
کمپانی پورشه ۵۱۴۹۷ دستگاه از انواع مدل‌های ماکان شامل؛ ماکان S، ماکان GTS و ماکان توربو را به دلیل نشت سوخت در ایالات‌متحده آمریکا فراخوان کرده است.
به گزارش چرخان علاوه بر این ۸۳۴۶ دستگاه از انواع مد‌لهای پورشه ماکان در کانادا نیز به دلیل مشکلات مشابه با همتایان آمریکایی خود فراخوان شده‌اند. خودروهای مذکور از تاریخ ۴ مارس ۲۰۱۴ تا تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ تولید شده‌اند.
به گفته مسئولان این خودروساز آلمانی احتمالا ترک‌های ریزی برروی فیلتر پمپ بنزین پورشه ماکان وجود دارد. اگر این موضوع صحت داشته باشد؛ باید گفت که مقدار کمی از بنزین پورشه ماکان به هدر رفته و بوی بنزین در اطراف آن احساس می‌شود.
پورشه می‌گوید که هیچ حادثه‌ای ناشی از مشکل پورشه ماکان گزارش نشده است. تمام نمایندگی‌های پورشه باید به بررسی سیستم سوخت پورشه ماکان بپردازند و در صورت لزوم فیلتر بنزین آن را تعویض نمایند.
فراخوان 51 هزار پورشه ماکان به دلیل نشت سوخت!
براساس آمار اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه؛ این بزرگترین فراخوان پورشه ماکان در آمریکاست. پیش از این در سال ۲۰۱۵ بیش از ۲۱۸۳۵ دستگاه از مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ماکان S و توربو به دلیل فشار پایین سوخت در موتور فراخوان شده بودند.
امسال نیز پورشه ۱۷۸۷۱ دستگاه از مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ماکان S و توربو را فراخوان کرده است. علاوه بر اینها مدل ۲۰۱۷ پورشه GTSبه دلیل مشکل در سنسور تشخیصی سرنشینان که به غیر فعال شدن کیسه‌های هوا کمک می‌کرد؛ فراخوان شد.
پورشه ماکان بالاترین آمار فروش کمپانی پورشه در ایالات‌متحده آمریکا را به خود اختصاص داده و تنها تا آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی، پیش از ۷۰۳۷ دستگاه از مدل‌های مختلف آن به مشتریان آمریکایی تحویل داده شده؛ که این میزان در سال گذشته میلادی تنها ۵۴۸۱ دستگاه بوده است. در سال ۲۰۱۶ میلادی تنها ۱۹۳۳۲ دستگاه پورشه ماکان برای بازار ایالات‌متحده آمریکا تولید شد؛ که بخش عمده‌ای از حجم ۵۴۲۸۰ دستگاهی پورشه ماکان در آمریکا را تشکیل می‌دهد.
فراخوان 51 هزار پورشه ماکان به دلیل نشت سوخت!
هم اکنون تصاویر جاسوسی نشان می‌دهدکه پورشه به دنبال آماده‌سازی نسل جدید ماکان است. ماکان جدید از نظر بصری بهبود یافته و احتمالا فنر بندی و چراغ‌های عقب و جلوی جدیدی خواهد داشت. هیچ تصویری از محیط داخلی پورشه ماکان جدید منتشر نشده؛ اما به احتمال زیاد تکنولوژی‌های به کار گرفته شده در فضای داخلی پورشه ماکان بروزرسانی شده‌اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.