فراخوان‌های جالب مرسدس بنز

فراخوان‌های جالب مرسدس بنز
مرسدس بنز آمریکا فراخوان‌های گوناگونی را اعلام کرده که طیف وسیع و متنوعی از محصولات این شرکت را دربرمی گیرد. این فراخوان‌ها نیز مختلف بوده به گونه‌ای که از قفل درب تا چراغ‌های جلو در آن به چشم می‌خورند.
به گزارش پدال بزرگ‌ترین فراخوان مرسدس بنز حدود ۸۷۰۰ دستگاه از مدل‌های GLE، GLS و S کلاس را که شامل نسخه‌های AMG و حتی مایباخ S600 هستند دربر می‌گیرد. تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شامل این فراخوان هستند.


خودروهای یاد شده برای مشکلی که در زبانه قفل درب سمت چپ عقب وجود داشته فراخوان می‌شوند. احتمال دارد این درب به‌طور صحیح قفل نشود. هر خودرو توسط تکنسین‌های مرسدس بررسی خواهد شد و در صورت نیاز مکانیسم این قفل‌ها تعویض خواهد گردید.
فراخوان‌های جالب مرسدس بنز
اما دومین فراخوان بزرگ مرسدس تعداد ۸۱۳۴ دستگاه از مدل GLC را در بر گرفته که تنها باید چراغ‌های جلوی آن‌ها بررسی شود تا اگر از تنظیم خارج شده باشند دوباره تنظیم شوند.
فراخوان‌های جالب مرسدس بنز
همچنین ۴۳۲ دستگاه از شاسی بلندهای G550 نیز به خاطر احتمال عدم عملکرد صحیح ترمزهای برقی فراخوان شده‌اند. نهایتاً به سوپر اسپورت AMG GT می‌رسانیم که تنها ۱۰ دستگاه از آن که مجهز به صندلی‌های سفارشی پرفورمنس هستند باید به نمایندگی‌ها مراجعه کنند تا هم نرم‌افزار کیسه هوای طرف سرنشین به‌روز شود و هم اینکه پشتی صندلی به‌طور کامل تعویض گردد.
فراخوان‌های جالب مرسدس بنز
بنا به گفته سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه، تمامی فراخوان‌های مرسدس از این ماه شروع خواهند شد هرچند انتظار می‌رود بخشی از مدل‌های G کلاس و AMG GT در یک ماه دیگر هم بررسی شوند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.