غرش شیر اسپانیایی در پیست آزادی

غرش شیر اسپانیایی در پیست آزادی
روز پنجشنبه، شرکت کیهان موتور آرین، به عنوان نمانیده فروش و خدمات پس از فروش سئات اسپانیا، اولین تست درایو عمومی جدیدترین خودرو سئات در بازار ایران را در پیست آزادی تهران برگزار کرد.
این برنامه که از ساعت ۹ صبح آغاز شد و تا بعد از ظهر به طول انجامید، توانست نظر بسیاری از حضار را به سمت خود بکشاند. سئات لئون به عنوان اولین خودرو جدید سئات در بازار ایران شناخته می شود که توسط کیهان خودرو آرین وارد خیابان ها می شود. این خودرو قرار است با دو پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری توربو وارد بازار شود. در روز تست نسخه ۱.۸ لیتری FSI حاضر بود و توانست با قابلیت های فنی و کیفی خود نظر رانندگان را به سمت خود بکشاند.
شرکت کیهان خودرو آرین، لئون را در طرح فروش اولیه با دو موتور عرضه می کند و در برنامه های بعدی فروش، قصد دارد تا محصولات بیشتری از این برند اسپانیایی را به ایران بیاورد. کمپانی سئات جز زیر مجموعه های فولکس واگن به حساب می آید و از فناروی آئودی و فولکس واگن در طراحی و ساخت آن استفاده شده. است. با توجه به پلتفرم مشترک محصولات سئات، آئودی و فولکس واگن، می توان این برند اسپانیایی را به عنوان یکی از نیمه لوکس های بازار جهانی معرفی کرد.
این شرکت در حال حاضر لئون را با تحویل ۱۲۰ روز کاری ثبت نام می کند و نسخه فول ۱.۸ توربو را با احتساب سود مشارکت ۲۸در صدی حدود ۱۵۴ میلیون تومان تحویل می دهد. نسخه ۱.۴ لیتری هم قیمتی حدود ۱۳۴ میلیون تومان با شرایط فوق خواهد داشت. در روزهای آتی تست فنی این خودرو منتشر می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.