عیدی رنو ، قبل از سال نو

عیدی رنو ، قبل از سال نو
نگین خودرو از هفته گذشته جشنواره فروش نوروزی خود را آغاز کرده است و در آن محصولات مختلف رنو را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری عرضه می‌کند. در این میان برای علاقمندان خودروهای سدان اروپایی، قطعاً جذاب‌ترین گزینه رنو سیمبل است؛
سدان اقتصادی رنو که اینک به لطف بهره‌گیری از شرایط مناسب فروش اعتباری و البته قیمت مناسب در خرید نقدی توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند.
نگین خودرو رنو سیمبل را در سه تیپ PE،SE و LE عرضه می‌کند که تفاوت اصلی این مدل‌ها در آپشن‌های آن‌ها است هرچند در مدل پایه نیز سیمبل آپشن‌های اصلی رفاهی و ایمنی را دارد و به این ترتیب خریداران به‌راحتی می‌توانند با توجه به بودجه خود نسبت به انتخاب خودرو مورد نظرشان اقدام کنند.
عیدی رنو ، قبل از سال نو
سیمبل را بیشتر بشناسید
نخستین و مهم‌ترین خصوصیت سیمبل بدون شک نصب نشان رنو بر پیشانی آن است و به این ترتیب سیمبل از همان آغاز اعلام می‌کند یک خودرو اروپایی است و به این ترتیب جایگاه خود را از خودرو‌های چینی عرضه شده در بازار ایران جدا می‌کند. اروپایی‌ها تخصص بالایی در طراحی و ساخت خودرو‌های اقتصادی با ابعاد قابل قبول دارند و رنو نیز به‌عنوان یکی از پیشگامان خودروسازی در اروپا، دانش خود در این زمینه را در سیمبل به کار گرفته و به این ترتیب این خودرو با وجود آنکه ازنظر ابعاد ظاهری، خودرو بزرگی نیست، اما فضای داخلی قابل قبولی برای خانواده‌ها دارد.
رنو دانش بالایی در زمینه تولید موتور‌های کوچک با توان بالا و البته مصرف سوخت و استهلاک پایین دارد و حاصل این تجربیات را می‌توان در سیمبل دید. موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپه این خودرو می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت تولید کند که برای موتوری با این حجم رقم قابل قبولی است. به‌علاوه گیربکس چهار سرعته باقابلیت تعویض دستی دنده‌ها (تیپ ترونیک)، یک گزینه ایده‌آل برای ترافیک شهر‌های ایران است که درعین‌حال می‌تواند خصوصیات یک رانندگی سریع را هم با تعویض دستی دنده‌ها به ارمغان بیاورد.
درنهایت نباید فراموش کرد با هزینه‌ای که برای خرید سیمبل می‌پردازید این روزها حتی امکان خرید یک هاچ‌بک وارداتی هم وجود ندارد و مهم‌تر آنکه با شرایط متنوع خرید اعتباری نگین خودرو و البته انعطاف شرایط فروش اعتباری آن بسته به خواست مشتری، به نظر می‌رسد سیمبل حتی می‌تواند جانشینی برای خودروهای داخل کشور نیز باشد
تمامی خودروهای عرضه شده در این طرح از ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی نگین خودرو بهره‌مند هستند و علاوه بر این بسته به نحوه ثبت‌نام، تمامی خودروها تا پیش از پایان سال تحویل خریداران خواهد شد تا به این ترتیب نگین خودرو عیدی خود به خریداران را قبل از فرا رسیدن نوروز اهدا کرده باشد. در این میان نگین خودرو برای شما که علاقه‌مندید خودرو را هر چه سریع‌تر دریافت کنید نیز برنامه‌ریزی کرده است چراکه در شرایط مختلف فروش گزینه‌هایی برای دریافت فوری خودرو وجود دارد.
جهت کسب اطلاع از شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری نگین خودرو می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنید.
عیدی رنو ، قبل از سال نو

اخبار داخلی شرکت نگین خودرو

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.