عضوی از بزرگ‌ترین خانواده خشن فولکس‌واگن!

عضوی از بزرگ‌ترین خانواده خشن فولکس‌واگن!
فولکس‌واگن به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک جدید خود سعی خواهد کرد که جایگاه خود را در آمریکای جنوبی تثبیت کند. سرمایه‌گذاری بیش از ۶۵۳ میلیون دلار در کارخانه تولیدی واقع در آرژانتین و ایجاد نمایندگی‌های بیشتر از جمله اقدامات این برنامه است. این شرکت خودروسازی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰، شاسی‌بلند جدید خود را با محوریت بازار آمریکای جنوبی تولید و عرضه کند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، خودروی جدید با استفاده از یک نسخه محلی پلتفرم MQB ساخته خواهد شد و می‌خواهد مشتریان وسیعی از قاره آمریکای جنوبی را هدف قرار دهد. این خودرو یکی از ۲۰ محصول جدید برند فولکس‌واگن برای بازار این منطقه است که تا پایان دهه جاری میلاد در این بازار عرضه خواهد شد.
طبق اولین اطلاعات منتشرشده، خودروی جدید از پیشرانه ۱.۴ لیتری TSI فولکس‌واگن با خروجی ۱۵۰ اسب‌بخار بهره می‌برد و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TSI پیشرفته‌تر نیز با ویژگی‌هایی از قبیل سیستم غیرفعال کردن سیلندر عرضه خواهد شد.
هربرت دیس، مدیر گروه فولکس‌واگن در ملاقات با مائوریچیو ماکری، رییس‌جمهور آرژانتین گفت: ما با برنامه VW Transform 2025+در حال تامین زیرساخت‌هایی برای پیشرفت و توسعه برند در بازارهای بین‌المللی هستیم. آمریکای جنوبی و آرژانتین نقش بسیار مهمی در این برنامه ایفا می‌کنند و عناصر کلیدی استراتژی پیشرفت ما، خانواده جدید برند و همچنین تثبیت جایگاهمان در این قاره است

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.