عرضه i3 بزودی در بازار ایران

عرضه i3 بزودی در بازار ایران
مدیران ارشد شرکت تسلا موتور قشم، امروز در کنفرانس خبری اعلام کردند که تا چند هفته آینده مراسم رونمایی از ب ام و i3 در تهران برگزار می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت به گفته مدیران ارشدش، توانسته تا قرارداد نمایندگی از ب ام و را به صورت رسمی در اتاق بازرگانی ایران و آلمان امضا کند. طبق اطلاعات منتشر شده، وزارت صنعت هم مدارک این شرکت را تایید کرده و قرار است که طی ماه های آتی تسلا موتور قشم به عنوان نماینده رسمی محصولات ب ام و و ب ام وهای الکتریکی در ایران، i3 را به بازار کشور معرفی کند. در حال حاضر این شرکت ۸ مرکز خدمات پس از فروش در کشور دارد که به مدل های مختلف ب ام وهای هیبریدی و بنزینی خدمات رسمی کمپانی را ارائه می دهد. دکتر رامین وطن دوست، مدیرعامل شرکت تسلا موتور قشم امروز در جمع خبرنگاران گفت: « ب ام و i3 قیمتی کمتر از ۴۰ هزار دلار را در بازار جهانی دارد و ما نسخه بدون ژنراتور بنزینی را به بازار ایران عرضه می کنیم. تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری نمونه های اولیه این خودرو به ایران می آید و مشتریان هم می توانند قبل از خرید، خودرو را با توجه به سلیقه خود به تجهیزات مختلف مجهز کنند. با توجه به قواعد خودروهای الکتریکی، مشتریان می توانند این خودرو پاک را در پارکینگ خانه های خود شارژ کنند. همچنین طبق توافق با شهرداری تهران، قرار است که جایگاه های شارژ خودروهای الکتریکی برای اولین بار در ایران با همکاری ب ام و و تسلام موتور قشم عملیاتی شود».
عرضه i3 بزودی در بازار ایران
وی در ادامه افزود: « در حال حاضر تسلا موتور قشم به عنوان نماینده رسمی ب ام و آلمان در ایران باید دو سال گارانتی جهانی این کمپانی را به محصولات مختلف ب ام و در ایران ارائه دهد و در شرایط فعلی ۸ نمایندگی فعال تسلا موتور قشم این خدمات رسمی را به صورت رایگان در اختیار مالکان خودروهای ب ام و می گذارند. همچنین مالکان خودروهای ب ام و می توانند با مراجعه به نمایندگی های تسلا موتور قشم، تنظیمات موتوری Low Octane را بر روی خودروهای خود نصب کنند تا هماهنگی لازم موتور آن ها با بنزین ایران طبق استانداردهای ب ام و انجام شود. این خدمات برای تمام خودروهای ب ام و رایگان بوده و شرکت ما هم در راستای مسئولیت های اجتماعی برای کاهش آلودگی هوا این کار را انجام می دهد. در آینده نزدیک هم مالکان خودروهای ب ام و می توانند از نقشه ها و منوهای فارسی در خودروهای خود استفاده کنند. در حال حاضر تسلا موتور قشم و ب ام و در راستای قرارداد خود این پروژه را برای مشتریان ایرانی آغاز کرده اند».
بر اساس اطلاعات اعلام شده در این نشست خبری، ب ام و i3 از اواخر خرداد ماه سال جاری در شوروم های تسلا موتور قشم قرار می گیرد و این خودروها طبق قوانین فعلی با تعرفه ۵% وارد بازار کشور می شوند.
عرضه i3 بزودی در بازار ایران

گالری تصاویر ب ام و i3 مدل ۲۰۱۸

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.