عرضه دو محصول جدید مرسدس بنز تا پایان سال+کاتالوگ خودروها

عرضه دو محصول جدید مرسدس بنز تا پایان سال
غلامرضا رزازی، مدیرعامل شرکت ستاره ایران، در گفتگوی اختصاص با خبرنگار «گروه مستند اسب بخار» اعلام کرد:

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

«به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال جاری دو محصول جدید از مرسدس بنز را به بازار کشور عرضه می کنیم. در حال حاضر محموله اولیه خودروهای CLA200 و GLA200 در راه ایران است و در صورتی که به موقع به کشور برسد و بتوانیم مجوزهای لازم را اخذ نماییم، تا پایان سال جاری خودروهای جدید را به بازار عرضه می کنیم. اگر هم مجوزهای لازم پیش از پایان سال به دست ما نرسد، بدیهی است که عرضه این خودروها را در ابتدای سال ۹۷ آغاز می نماییم».
رزازی در ادامه گفت: «همکاری ما با مرسدس بنز آلمان به صورت کاملا رسمی است و خودروهایی که به ایران می آیند مطابق با استانداردها و شرایط جاده های کشور هستند. در حال حاضر پروژه راه اندازی مجدد خط تولید مرسدس بنز در ایران استارت خودرو است و به دنبال آن هستیم تا در نیمه اول سال ۹۷ بتوانیم خودروهایی از این برند پرمیوم را در کشور دوباره مونتاژ کنیم».

شرکت ستاره ایران برنامه دارد دو خودروی CLA و GLA را در نسخه ۲۰۰ به بازار ایران عرضه کند. طبق شنیده‌ها قرار است این دو خودرو به‌صورت وارداتی از تابستان سال جاری به کشور بیایند و از این پس ستاره ایران CLA200 و GLA200 را در کشور به‌فروش می‌رساند.
CLA200 و GLA200 هر دو خودروهایی هستند که موتور ۱.۶ لیتری توربو، ۱۵۶ اسب‌بخار و ۲۵۰ نیوتون‌متر گشتاور را برای آنان تولید می‌کند. این خودروها قرار است در سطح فول‌آپشن به بازار ایران بیایند. طبق اعلام شرکت ستاره ایران، امکاناتی نظیر سامانه اتوپارک، رینگ ۱۸‌اینچی، نورپردازی داخلی و… در این خودرو‌ها وجود دارند. این خودروها قرار است با گیربکس ۷ دنده اتوماتیک به بازار عرضه شوند و تک‌دیفرانسیل هستند. مرسدس‌بنز اعلام می‌کند CLA200 شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۷/۹ ثانیه و GLA200 در ۸/۱ ثانیه ثبت می‌کند.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.