شورلت تاهو RST چگونه خودرویی است؟ + ویدیو

شورولت تاهو RST چگونه خودرویی است؟
نیازی به گفتن نیست که شاسی بلندها این روزها غوغا می‌کنند و یکی از محبوب‌ترین قدبلندهای آمریکایی جنرال موتورز خودروی شورولت تاهو است.
تاهو همانند سابربن یک خودروی سنتی بوده اما اوایل سال جاری شورلت پکیج اسپورت RST را برای این شاسی‌بلند عظیم‌الجثه معرفی نمود. به گزارش پدال Hoovies Garage اخیراً پشت فرمان این خودروی ۷۸ هزار دلاری قرار گرفته تا ببیند که آیا این خودرو ارزش پرداخت این همه پول را دارد یا خیر.
شورولت تاهو RST چگونه خودرویی است؟
پکیج RST در مقایسه با تاهوی استاندارد دارای سیستم اگزوز پرفورمنس بورلا و سیستم ترمز سفارشی برمبو با ۶ پیستون در جلو بوده و البته نباید از دیسک‌های ماموتی آن نیز غافل شد! قدرت موتور ۶.۲ لیتری V8 این خودرو ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور آن ۶۲۴ نیوتن متر است که با یک گیربکس ۱۰ سرعته خودکار جفت شده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۵.۷ ثانیه برای آن رقم می‌زند.
شورولت تاهو RST چگونه خودرویی است؟
از نقطه نظر بصری و طراحی، شورلت تاهو RST دارای جلوپنجره مشکی براق، ریل‌های سقف مشکی، نشان‌های منحصربه‌فرد و رینگ‌های ۲۲ اینچی به همراه لاستیک‌های بریجستون می‌باشد.
شورولت تاهو RST چگونه خودرویی است؟
اوایل این ماه شورولت به‌روزرسانی‌هایی را برای خودروی پلیس تاهو تدارک دید که بازهم Hoovies Garage این شانس را داشت که آن را بررسی نماید.
شورولت تاهو RST چگونه خودرویی است؟
برای اطلاع از نظرات Hoovies Garage درباره شورلت تاهو RST به تماشای این ویدئو می‌نشینیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.