شمارش معکوس برای فروش فوتون ساوانا آغاز شد

ساوانا؛ سرفصل جدید خودروهای چینی
فوتون ساوانا به عنوان جدیدترین محصول تولیدی عظیم خودرو همزمان با نخستین روز نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد و این روزها بعد از گذشت بیش از دوهفته روز از رونمایی آن، اخباری مبنی از آغاز فروش این خودرو طی هفته های آینده به گوش می رسد.
شاسی‌بلند ساوانا (Sauvana VX3)، جدیدترین مدل فوتون در بازار ایران است که اولین بار در نمایشگاه گوانژو در چین رونمایی شد.
ساوانا نیز همچون تانلند الهام‌گیری از خودرو موفق دیگری از ساخته‌های تویوتا را ملاک قرار داده است. نمای خارجی فوتون با الهام از شاسی‌بلند سایز متوسط تویوتا فورچونر نسل اول (۲۰۰۵-۲۰۱۵) شکل گرفته است .
گفتنی است فوتون ساوانا خودرویی درخور توجه و ویژه آفرود از کلاس قیمتی قابل قبول است که از سوی صنایع خودروسازی عظیم خودرو به تولید خواهد رسید. بر اساس پیش‌بینی‌ها ساوانا با قیمتی زیر بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان به بازار راه می‌یابد و از این رو ضمن نداشتن رقبای چندان آن هم از کلاس آفرود بخصوص میان نمونه‌های صفر، ساوانا کاملا قابلیت آن را دارد که فاصله زیاد میان خودروهای کراس‌اوور یا دو‌دیفرانسیل‌های دست‌دوم از برندهای متوسط و نمونه‌های صفر و دست دوم برندهای معتبر و توانمند را به خوبی پر کند.
گفتنی است جهت اطلاع از جزئیات بیشتر می توانیز به آدرس زیر مراجعه کنید
foton.azimkhodro.com

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.