شصت و ششمین سالگرد تاسیس گروه بهمن با رونمایی

شصت و ششمین سالگرد تاسیس گروه بهمن با رونمایی
گروه بهمن روز گذشته جشن تولد شصت و ششمین سالگرد تاسیس خود را با رونمایی از سری جدید کامیون های ایسوزو در هتل المپیک برگزار کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

گروه بهمن به تازگی تولید و مونتاژ ایسوزو FVZ را در نسخه باری و کمپرسی در ایران آغاز کرده است. این خودرو تحت لیسانس ایسوزو ژاپن در گروه بهمن تولید می شوند و از نظر کیفی و فنی در سطح بالایی قرار دارند. نکته جالب در خصوص این خودروهای سنگین مونتاژی، رعایت حداکثر پارامترهای ایمنی کمپانی ایسوزو برای بازار جهانی در تولیدات گروه بهمن است. در کشور ما نصب ایربگ برای خودروهای باری اجباری نیست و برخی سیستم های کنترلی آنچنان در ایران رسمی نشده اند. اما گروه بهمن این خودروها را با دو کیسه هوا و سیستم های ترمز و پایداری سطح بالا تولید می کند. این خودروهای سنگین به پیشرانه ۷.۸ لیتری شش سیلندر خطی چهار زمانه مجهز هستند که ۳۰۰ اسب بخار را با گشتاور ۹۸۰ نیوتون متر تولید می کنند. گیربکس ۸ دنده دستی ZF آلمان وظیفه انتقال قدرت را به چرخ ها دارد و امکان مختلفی با تنظیم کنترل میزان انتقال نیرو در خودرو وجود دارد. این خودرو باری و کمپرسی می توان با حداکثر توان شیب ۴۷ در صد را بپیماید. امکاناتی نظیر آینه های جانبی برقی با گرمکن، صندلی بادی راننده، کابین خواب، کولر، CD پلیر و مانیتور، تاخوگراف، ترمز موتور، ASR، بخاری درجا و… در این خودروها وجود دارد.
گروه بهمن در چند ماه گذشته توانسته مراحل تولید آزمایشی این خودروها را با موفقیت طی نماید و حداکثر امتیاز مونتاژ و رنگ ایسوزو را از ژاپن دریافت کند. ایمنی یکی از مشخصات بارز FVZ است که علاوه بر سپر استاندارد و مطابق با قوانین جاده های اروپا، زیر سپر اضافه هم در خودروها وجود دارد تا ایمنی این کامیون ها را در تصادف افزایش دهد.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.