شروع پرقدرت کانتیننتال 2018

شروع پرقدرت کانتیننتال 2018
بنتلی اخیرا مدل‌های محدود First Edition محصول شاسی‌بلند خود یعنی بنتایگا و مدل پرچم‌دار خود یعنی ماسلین را عرضه کرده بود و اکنون نوبت به کانتیننتال GT رسیده است که صاحب این نسخه مخصوص و انحصاری شود. بنتلی با رونمایی از این نسخه لوکس، ویژگی‌ها و تجهیزات جذابی را معرفی کرده است که همگی نشان‌دهنده متمایز بودن این برند در بین خودروسازهای لوکس دنیا هستند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، کانتیننتال ۲۰۱۸ First Edition از صفحه گردان جذاب بنتلی بهره می‌برد. خریداران همچنین می‌توانند تودوزی و رنگ داخلی خودرو را از بین چهار گزینه مختلف انتخاب کنند اما بر خلاف نسخه‌های عادی بنتلی، چوب داخل این نسخه را می‌توان با رنگ مخصوص Grand Black نیز سفارش داد. به طور کلی، تودوزی این مدل در مقایسه با نسخه‌های دیگر، از ظرافت و زیبایی بسیار بیشتری بهره می‌برد.
شروع پرقدرت کانتیننتال 2018
کانتیننتال GT First Edition به بسته مالینر مجهز است که شامل اضافه شدن پدال‌های آلیاژی، چرخ‌های مخصوص ۲۲ اینچی با سه گزینه رنگ مختلف می‌شود. همچنین، چرخ‌ها و بدنه به صورت دستی پولیش شده‌اند و مانند دیگر محصولات First Edition، به نشان‌های مخصوص بنتلی در بخش‌های مختلف خودرو منقش شده است.
از دیگر گزینه‌های لیست بلندبالای تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توانیم به بسته‌های رانندگی City و Touring اشاره کنیم که سیستم‌ها و ویژگی‌های رانندگی مختلفی مثل کمک‌رسانی پارک، هشدار عابرین پیاده و سیستم تشخیص چراغ‌های راهنمایی را به تجهیزات ایمنی خودرو اضافه می‌کنند.
بنتلی هنوز اعلام نکرده است که چه تعداد کانتیننتال GT First Edition می‌خواهد بسازد و یا اینکه قیمت آن چقدر است.
شروع پرقدرت کانتیننتال 2018

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.