شرایط فروش ویژه هیوندای از جانب کرمان موتور اعلام شد

کرمان موتور دست پر به نمایشگاه آمد
شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی مونتاژ محصولات هیوندای در ایران، جدیدترین شرایط فروش i10 و i20 را برای فروردین ۹۶ اعلام کرده است.
شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران، شرایط فروش i10 و i20 مونتاژ داخل را برای فروردین ماه اعلام کرده است. این شرکت در طرح فروش خود به خاطر افزایش قیمت نرخ بیمه شخص ثالث بهای خودروهای خود را افزایش داده است. با این افزایش قیمت، بهای i10، ۷۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت i20، ۸۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان اعلام شده است. برای هیوندای i20 زمان تحویل تیرماه سال جاری اعلام می شود و به پیش پرداخت ۴۵ میلیون تومانی نیاز است. همچنین سود مشارکت ۲۰% و سود انصراف ۱۴% برای خریداران در نظر گرفته شده است و سند خودرو آزاد است. کرمان موتور اعلام کرده است که در صورت تاخیر در تحویل، ۲.۵ درصد به سود ماهانه مشتریان اضافه می شود.
هیوندای i10 هم به عنوان یک هاچبک کوچک شهری این بار با شرایط فروش نقدی و اقساطی به بازار می آید. در فروش نقدی به صورت پیش فروش زمان تحویل خرداد۹۶ و در فروش اقساطی، مهر سال جاری اعلام می شود. طرح اقساطی خودرو به صورتی تنظیم شده که مشتریان نیمی از بهای خودرو را به حساب شرکت واریز می کنند و الباقی آن را به صورت اقساط یکساله بدون بهره می پردازند. سود مشارکت تنها برای پیش خرید نقدی وجود دارد که عدد آن ۲۳ درصد اعلام می شود. سود انصراف ۱۴ درصد است که در هر دو طرح فروش نقدی و اقساطی وجود دارد. برای ثبت نام طرح فروش اقساطی ۵۰-۵۰ به پیش پرداخت ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیاز است و برای پیش فروش نقدی به ۲۵ میلیون تومان. همچنین تخفیف نقدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم برای خریداران طرح نقدی i10 وجود دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.