شرایط فروش نگین خودرو برای سه خودرو

دولت در سال ۹۶ می‌تواند ۴هزار میلیارد تومان از واردات خودرو درآمد کسب کند؟
شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش سه محصول را در سایت خود قرار داده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

آن چیز که مشخص است، این شرکت دیگر رنو تلیسمان و کولئوس را با شرایط تحویل فوری و با قیمت قطعی برای فروش ندارد و مشتریان می توانند تنها رنو داستر را در نسخه های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل با مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با موعدهای تحویل ۲۰ روزه و ۳۰ روزه به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند. برای داسترها شرایط فروش اقساطی نیز وجود دارد. همچنین مشتریان تلیسمان و کولئوس می توانند این خودرو را با شرایط فروش مشارکتی و تحویل ۶۰ یا ۹۰ روزه ثبت نام کنند و این دو محصول را با مدل ۲۰۱۸ تحویل بگیرند. در این طرح فروش امکان خرید رنو داستر به صورت مشارکتی وجود دارد.
اما سوالی این روزها برای مشتریان پیش آمده است که چرا نگین خودرو تلیسمان و کولئوس را با شرایط فروش نقدی و با قیمت قطعی ثبت نام نمی کند؟
برخی بازاریان می گویند که شاید نگین خودرو برنامه دارد تا قیمت این خودروها را مجددا افزایش دهد و به این ترتیب بهای تلیسمان فراتر از ۲۵۰ میلیون تومان و بهای کولئوس به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان می رسد. اما برخی دیگر از کارشناسان احتمال می دهند که با توجه به افت قیمت ارز در این روزها و کاهش چند درصدی بهای رسمی دلار و یورو در بازار آزاد، احتمال دارد که نگین خودرو برای جلب رضایت مشتریان بهای رسمی تلیسمان و کولئوس را مقداری کمتر از قبل اعلام کند. زیرا نبود این دو خودرو در تحویل فوری و از طرفی پیش فروش مشارکتی آن ها، نشان می دهد که گویا نگین خودرو برنامه سفارش گذاری این خودروها را در دور جدید دارد و با توجه با تغییر نرخ ارز، هزینه کمتری را بابت تلیسمان و کولئوس می پردازد. برای همین برخی از کارشناسان احتمال می دهند که نگین خودرو برای جذب بیشتر مشتری با تکنیک هایی، قیمت تلیسمان را احتمالا به محدوده ۲۴۲ تا ۲۴۵ میلیون تومان می رساند و از طرفی بهای کولئوس را هم در بازه ۲۹۰ تا ۲۹۵ تعیین می کند.
شرایط فروش نگین خودرو برای سه خودرو

شرایط فروش نگین خودرو برای سه خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.