شرایط فروش رنو کپچر 2018 از جانب نگین خودرو اعلام شد

آیا کپچر جدید به بازار ایران می آید؟
طبق سیاست های جدید کاری گروه رنو در ایران، از این پس از عرضه رنو کپچر نیز بر عهده نگین خودرو خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حال شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، برای اولین بار شرایط پیش فروش کپچر ۲۰۱۸ را به صورت مشارکتی اعلام کرده است. کپچر ۲۰۱۸ که در نسخه فاز۲ و فیس لیفت به بازار ایران می آید، در صورتی استفاده از طرح فروش مشارکتی و نقدی، سه میلیون تومان تخفیف برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین از ابتدای عرضه این کراس اوور کوچک شرایط فروش اقساطی نیز فراهم است.
با توجه به این اطلاعیه فروش پیش بینی می شود که ورود کپچر جدید به بازار ایران از جانب نگین خودرو در تابستان سال جاری اتفاق می افتد. با توجه به کلاس بندی این خودرو و همچنین رقبای فنی و قیمتی، پیش بینی می شود که رنو کپچر ۲۰۱۸ با قیمتی در محدوده نیسان جوک اسکای پک و سانگ یانگ تیوولی عرضه شود.
رنو کپچر ۲۰۱۸ از نظر ظاهری نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و همچنان پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو ۱۲۰ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتون متر بر روی آن نصب است. گیربکس کپچر دو کلاچه شش سرعته است و در به روز رسانی نرم افزاری پیشرانه این خودرو، شتاب آن تا حدی بهتر شده است. از نظر امکانات رفاهی نسخه فاز ۲ (قابل عرضه از جانب نگین خودرو) فولتر از گذشته شده و همچنان ۵ ستاره ایمنی Euro Ncap را دارد.

برای تماشای ویدیو تست و بررسی رنو کپچر در فصل سوم اسب بخار بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط فروش رنو کپچر 2018 از جانب نگین خودرو اعلام شد

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.