شرایط جدید ثبت سفارش خودرو برای تصویب به هیأت دولت رفت

شرایط جدید ثبت سفارش خودرو برای تصویب به هیأت دولت رفت

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

وزیر صنعت در پاسخ به اینکه برنامه وزارت صنعت برای ساماندهی خودروهای وارداتی و گشایش ثبت سفارش چیست ، گفت: تغییرات ثبت سفارش خودرو براساس اصلاحیه به کمیسیون زیر بنایی هیأت دولت گزارش شده و قرار است این موضوع به بررسی و تصویب برسد.

به گزارش تسنیم، براساس تصمیمات جدید وزارت صنعت ثبت سفارش خودرو از ۴ تیرماه امسال متوقف شده و همین موضوع نابسامانی زیادی را در بازار خودروهای وارداتی به وجود آورده است. از یک طرف واردکنندگان در ترخیص خودروهای خود مشکل دارند و از طرف دیگر مردمی که خودروها را پیش خرید کرده اند امکان تحویل خودروها را ندارند ، در این شرایط بازار هم رشد غیر منطقی قیمت ها را تجربه و حتی برخی از سودجویان از عرضه خودروهای وارداتی به بازار خودداری می کنند.

در همین ارتباط شریعتمداری وزیر صنعت امروز در حاشیه مراسم روز ملی استاندارد در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم که برنامه وزارت صنعت برای ساماندهی خودروهای وارداتی و گشایش ثبت سفارش چیست ، گفت: تغییرات ثبت سفارش خودرو براساس اصلاحیه به کمیسیون زیر بنایی هیأت دولت گزارش شده و قرار است این موضوع به بررسی و تصویب برسد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تسنیم در مورد برنامه وزارت صنعت برای مدیریت بازار قیمت خودروهای وارداتی چیست و در این اصلاحیه به چه مواردی اشاره کرده اید، افزود: سوال دیگری بپرسید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.