شخصی سازی به روش مینی + ویدیو

شخصی سازی به روش مینی
مینی به تازگی امکانات جالبی را برای شخصی سازی مدل های خود معرفی کرده که شاید برای خیلی از خریداران این برند جذاب باشد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

خریداران مینی از این پس می توانند قسمت هایی از ماشین خود را به صورت شخصی طراحی کنند و مینی پس از پرینت سه بعدی این قطعات را برای مشتریان خود ارسال می کند.اما تمام این فرآیند بصورت اینترنتی انجام می شود یعنی مشتری به وبسایت مینی رفته و و قسمت یا قسمت هایی را که می خواهد شخصی سازی کند را انتخاب کرده و طراحی می کند.همچنین مشتری می تواند نام خود را در این طراحی حتی با دستخط خودش اضافه کند.
علاوه بر پرینت سه بعدی قطعاتی مثل راهنمای بالای گلگیر و قطعه روی داشبورد می توان LED قسمت پایینی در را طراحی کنید و نام خود را روی آن داشته باشید.حتی نورپردازی خوش آمدگویی خودرو که با باز شدن در روی زمین ظاهر می شود هم می توانید شخصی سازی کنید.
شما در تعداد سفارش قطعات هیچ محدودیتی ندارید و می توانید چندین بار برای تنوع این قطعات را تغییر دهید و حتی زمان فروش خودروی خود هم می توانید آنچه مشتری شما می خواهد را سفارش دهید.
mini-yours-customised




برای خودروهای لوکس مثلا رولز رویس خودرو را بر اساس سفارش شما طراحی می کرد و به شما تحویل می داد اما شخصی سازی مینی که همیشه می توانید به آن تنوع بدهید به عنوان خودروی غیر لوکس خیلی جالب به نظر می رسد و می تواند جذب مشتری خوبی برای این برند داشته باشد.
اما نظر شما در مورد این نوع شخصی سازی چیست؟به نظر شما این خلاقیت در فروش مینی موثر خواهد بود؟

در انتها می توانید ویدیو مربوط به شخصی سازی قطعات مینی را ببینید:

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.