شاسی‌بلند LDV D90 آفرود در شانگهای معرفی می شود

شاسی‌بلند LDV D90 آفرود در شانگهای معرفی می شود
شاسی‌بلند LDV D90 چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی خواهد شد. این خودرو بر پایه‌ی کانسپت D90 رونمایی شده در نمایشگاه سال پیش در چین شکل گرفته است. جزئیات رسمی این خودرو هنوز منتشر نشده‌اند اما نیروبخش آن پیشرانه‌ی ۲.۸ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۴۷ اسب بخار خواهد بود.
به گزارش پدال همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید D90 تولیدی از نظر طراحی بسیار وام‌دار کانسپت قبلی که در پکن رونمایی شده بود می‌باشد. در نمای جلو شاهد طراحی جلوپنجره‌ی برجسته‌ای هستیم که بر این بخش تسلط یافته و البته باید به این نکته نیز اشاره ‌کنیم که طراحان نیم‌نگاهی به طراحی جلوپنجره‌های خودروهای آئودی داشته‌اند.
شاسی‌بلند LDV D90 آفرود در شانگهای معرفی می شود
از شاخصه‌های طراحی ظاهری خودرو می‌توان به خط سقف بلند و پنجره‌های عقبی بزرگ اشاره کرد. در تصاویری که ثبت شده می‌توانیم ریل‌های سقف و چراغ‌های عقب قرمزرنگی را ببینیم. البته در خودروی آبی‌رنگی که فول است شاهد رینگ‌های بزرگ‌تر و دیفیوزر نقره‌ای با خروجی‌های دوتایی اگزوز هستیم.
کابین D90 از طراحی لوکس مانندی سود می برد اما به یقین احساس مواد بکار رفته در آن با رقبای تثبیت شده‌ی بازار برابری نخواهد کرد. قیمت این خودرو نیز در آن حد نخواهد بود.
البته طراحی کابین D90 به تنهایی ثابت می‌کند که این خودرو می‌تواند جایگزینی مناسبی برای شاسی بلندهای ۷ نفره ی آفرود پرفروش باشد. صفحه‌نمایش مرکزی عریض ب ام و مانند به آسانی D90 را از رقبای خود جدا می‌کند.
شاسی‌بلند LDV D90 آفرود در شانگهای معرفی می شود
انتظار می‌رود تجهیزات کمک کننده‌ی آفرود به همراه کروز کنترل فعال در این خودرو نصب شوند. همچنین دیگر تجهیزات ایمنی نظیر ترمز کاملاً خودکار و هشدار خروج خودرو از خط نیز در D90 به چشم خواهند خورد.
LDV قبلاً با کسب ۵ ستاره ایمنی مدل T60 از انکاپ استرالیا تعهد خود به ایمنی را نشان داده و انتظار داریم این شاسی‌بلند نیز عملکرد مناسبی را در تست‌های ایمنی نشان دهد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.